Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Д.Ю.-
dc.contributor.authorVolkova, D.Yu.-
dc.date.accessioned2024-06-19T12:12:41Z-
dc.date.available2024-06-19T12:12:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7735-
dc.descriptionВолкова Д. Соціально-психологічні особливості впливу насильства у кіберпросторі на особистість підлітка: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Дарія Волкова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 68 с.uk_UA
dc.description.abstractАктуалізовано проблему соціально-психологічних особливостей впливу насильства у кіберпросторі на особистість підлітка. Проаналізовано сучасні наукові дослідження проблеми насильства у кіберпростор, поняття кібербулінгу та причини його виникнення, особливості розвитку особистості у підлітковому віці. Проведено емпіричне дослідження соціально-психологічних особливостей впливу насильства у кіберпросторі на особистість підлітка. Підлітки, які постраждали від кібербулінгу, характеризуються вищим рівнем тривожності, високою ригідністю, середнім і високим рівнями агресивності та фрустрації. Визначено шляхи профілактики кібербулінгу. Розроблено рекомендації щодо профілактики кібербулінгу в освітньому середовищі. The problem of socio-psychological features of the influence of violence in cyberspace on the personality of a teenager is updated. Modern scientific research on the problem of violence in cyberspace, the concept of cyberbullying and its causes, peculiarities of personality development in adolescence are analyzed. An empirical study of the socio-psychological features of the impact of violence in cyberspace on the adolescent's personality was conducted. Adolescents affected by cyberbullying are characterized by higher levels of anxiety, high rigidity, medium and high levels of aggression and frustration. Ways to prevent cyberbullying are defined. Recommendations for the prevention of cyberbullying in the educational environment have been developed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectнасильствоuk_UA
dc.subjectвіртуальний простірuk_UA
dc.subjectкібербулінгuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectviolenceuk_UA
dc.subjectvirtual spaceuk_UA
dc.subjectcyberbullyinguk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectaggressivenessuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні особливості впливу насильства у кіберпросторі на особистість підлітка: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSocio-psychological features of the influence of violence in cyberspace on the personality of a teenager: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova Diana.pdf601,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.