Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаб'як, Є.В.-
dc.contributor.authorBabiak, Ye.V.-
dc.date.accessioned2024-06-20T06:38:04Z-
dc.date.available2024-06-20T06:38:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7748-
dc.descriptionБаб'як Є. Управління якістю послуг в системі сучасного менеджменту підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Євгенія Баб'як. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 53 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі проведено теоретико-методичне дослідження напрямів управління якістю в системі сучасного менеджменту. У другому розділі здійснено загальну характеристику діяльності та фінансового стану ДП «УДЦР», здійснено оцінку якості наданих послуг підприємством та визначено напрями покращення управління якістю послуг в системі сучасного менеджменту. На основі опрацювання теоретичних і практичних матеріалів розроблені відповідні висновки та обґрунтовано конкретні пропозиції. In the first chapter, the theoretical and methodological study of quality management areas in the system of modern management is carried out. The second section provides a general description of the activities and financial condition of the State Enterprise “UCRF”, assesses the quality of services provided by the enterprise and identifies areas for improving the quality management of services in the system of modern management. On the basis of theoretical and practical materials, the relevant conclusions are developed and specific proposals are substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.subjectприбутковістьuk_UA
dc.subjectоцінка якостіuk_UA
dc.subjectпослуги зв’язкуuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectquality of servicesuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectquality assessmentuk_UA
dc.subjectcommunication servicesuk_UA
dc.titleУправління якістю послуг в системі сучасного менеджменту підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeService quality management in the system of modern enterprise management: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babyak.pdf533,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.