Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7790
Назва: Удосконалення управління маркетинговими процесами на підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Improvement of management of marketing processes at the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Циханчук, Л.А.
Tsykhanchuk, L.A.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові процеси
принципи
інструменти
стратегія
маркетингове середовище
marketing
marketing processes
principles
tools
strategy
marketing environment
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі проаналізовано теоретичні методичні аспекти маркетингових процесів на підприємстві. У другому розділі здійснено аналіз діяльності системи маркетингових процесів ТОВ «ПроТек логістик» та запропоновано шляхи їх удосконалення. The first chapter analyzes the theoretical and methodological aspects of marketing processes at the enterprise. In the second chapter, an analysis of the activity of the marketing process system of "ProTek Logistics" LLC was carried out and ways of their improvement were prop
Опис: Циханчук Л. Удосконалення управління маркетинговими процесами на підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Лілія Циханчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 51 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7790
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tcuhanchyk.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.