Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВантух, К.-А.Ю.-
dc.contributor.authorVantukh, K.-A.Yu.-
dc.date.accessioned2024-06-20T13:24:01Z-
dc.date.available2024-06-20T13:24:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7792-
dc.descriptionВантух К.-А. Управління маркетинговою комунікаційною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Каріна-Андріяна Вантух. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 54 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади управління маркетинговою комунікаційною політикою підприємства: поняття, сутність, інструменти, процес формування системи маркетингових комунікацій. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політки ДП «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». In the first section of the qualification work, the theoretical principles of management of the marketing communication policy of the enterprise are investigated: concept, essence, tools, process of formation of the marketing communication system. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing communication policy of SE «Lviv Research and Production Center for Standardization, Metrology and Certification».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectканал комунікаційuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectmarketing communication policyuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectmarketing communication toolsuk_UA
dc.subjectcommunication channeluk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою комунікаційною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the marketing communication policy of the enterprise: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vantyh.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.