Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрунець, Х.М.-
dc.contributor.authorBrunets, Kh.M.-
dc.date.accessioned2024-06-28T07:46:07Z-
dc.date.available2024-06-28T07:46:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7824-
dc.descriptionБрунець Х. Особливості когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Брунець. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 68 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлено проблему особливостей когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Наголошено, що розвиток мислення у дітей молодшого шкільного віку стає актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони стикаються зі швидкими та постійними соціальними змінами та іншими викликами. Важливо не лише засвоювати нову інформацію, але й вміти аналізувати її, щоб зробити певні самостійні висновки. Проаналізовано специфіку когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто мислення як пізнавальний процес особистості та особливості його розвитку у дітей молодшого шкільного віку. Емпірично досліджено особливості розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку. Розроблено корекційну програму з метою розвитку когнітивних процесів дітей молодшого шкільного віку. The qualifying work highlights the problem of the peculiarities of cognitive development of younger schoolchildren. It is emphasized that the development of thinking in children of primary school age is becoming an urgent problem today, as they face rapid and constant social changes and other challenges. It is important not only to learn new information, but also to be able to analyze it in order to draw certain independent conclusions. The specifics of cognitive development of younger schoolchildren are analyzed. Thinking as a cognitive process of the individual and features of its development in younger schoolchildren are considered. Peculiarities of the development of thinking in younger schoolchildren have been empirically investigated. A correctional program was developed for the purpose of developing the cognitive processes of younger schoolchildren.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectсинтезuk_UA
dc.subjectузагальненняuk_UA
dc.subjectабстрагуванняuk_UA
dc.subjectсловесно-логічне мисленняuk_UA
dc.subjectcognitive developmentuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.subjectyounger schoolchildrenuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectsynthesisuk_UA
dc.subjectgeneralizationuk_UA
dc.subjectabstractionuk_UA
dc.subjectverbal-logical thinkinguk_UA
dc.titleОсобливості когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of cognitive development of younger schoolchildren: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brunets Kristina.pdf949,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.