Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКощук, К.В.-
dc.contributor.authorKoshchuk, K.V.-
dc.date.accessioned2024-06-28T09:16:31Z-
dc.date.available2024-06-28T09:16:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7835-
dc.descriptionКощук К. Вплив мислення на успішне засвоєння знань підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Кощук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 55 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні концепції мислення, зокрема, креативне, критичне та аналітичне мислення, та їхній вплив на навчальні досягнення учнів середнього шкільного віку. Метою дослідження є вивчити теоретикометодологічні засади та дослідити вплив мислення на успішне засвоєння знань підлітків. Для проведення емпіричного дослідження було використано такі психодіагностичні методики: тест для визначення рівня розвитку дивергентного мислення, методика визначення стилю мислення, методика мисленнєвих операцій. The work examines the main concepts of thinking, in particular, creative, critical and analytical thinking, and their influence on the educational achievements of middle school students. The purpose of the research is to study the theoretical and methodological foundations and to investigate the influence of thinking on the successful assimilation of knowledge by teenagers. In the research process, a set of methods was used, including questionnaires, testing, as well as the analysis of the success of students in various academic disciplines. The following psychodiagnostic methods were used to conduct the empirical research: a test for determining the level of development of divergent thinking, a method for determining the style of thinking, and a method for thinking operations.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectзасвоєння знаньuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectаналітичне мисленняuk_UA
dc.subjectthinkinguk_UA
dc.subjectteenagersuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectcreative thinkinguk_UA
dc.subjectanalytical thinkinguk_UA
dc.titleВплив мислення на успішне засвоєння знань підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe influence of thinking on the successful acquisition of knowledge by teenagers: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koshchuk Katerina.pdf655,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.