Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишиванюк, К.І.-
dc.contributor.authorVyshyvaniuk, K.I.-
dc.date.accessioned2024-07-02T08:35:32Z-
dc.date.available2024-07-02T08:35:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7863-
dc.descriptionВишиванюк К. Психологічні особливості віртуальної самопрезентації у соціальних мережах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Каріна Вишиванюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 59 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей віртуальної само презентації у соціальних мережах. Проаналізувано теоретичні підходи до феномену віртуальної самопрезентації особистості. Розглянуто особливості віртуальної самопрезентації особистості у соцмережах. Емпірично досліджено психологічні особливості віртуальної самопрезентації молоді в соцмережах. Встановлено, що до особливостей самопрезентації особистості в соцмережах відноситься рівень самомоніторингу й рівень самооцінки. Усі тактики самопрезентації, які безпосередньо пов’язані із рівнем самомоніторингу, спрямовані на створення певної самопрезентації особистості та можливості створити «ідеальний» образ себе, який може не повністю збігатися із справжній. Самооцінка індивіда має зворотний зв’язок впливу із захисною тактикою «перешкоджання самій собі». The qualification work is devoted to the study of the features of virtual selfpresentation in social networks. Theoretical approaches to the phenomenon of virtual self-presentation of an individual are analyzed. The peculiarities of the virtual selfpresentation of an individual in social networks are considered. The psychological features of the virtual self-presentation of young people in social networks have been empirically investigated. It has been established that self-monitoring and self-esteem are among the characteristics of a person's self-presentation in social networks. All self-presentation tactics, which are directly related to the level of self-monitoring, are aimed at creating a certain self-presentation of the individual and the ability to create an "ideal" image of oneself, which may not completely coincide with the real one. An individual's selfesteem has an inverse relationship of influence with the defensive tactic of "obstructing oneself."uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectвіртуальна самопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамомоніторингuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectvirtual self-presentationuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectself-assessmentuk_UA
dc.subjectselfmonitoringuk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості віртуальної самопрезентації у соціальних мережах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of virtual self-presentation in social networks: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vushuvaniuk Karina.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.