Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ферб’як, Д.-В.Т. | - |
dc.contributor.author | Ferbiak, D.-V.T. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T10:12:19Z | - |
dc.date.available | 2024-07-04T10:12:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7871 | - |
dc.description | Ферб’як Д.-В. Адаптація розумово відсталих дітей до умов навчання в умовах школи-інтернату: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Данило-Всеволод Ферб`як. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 50 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі розкриті особливості адаптації дітей та підлітків з розумовою відсталістю до умов школи - інтернату. Затримка психічного розвитку вважається однією з найпоширеніших патологій психічного розвитку у дітей. Характеристики фізичного розвитку активно використовуються як інформативні показники стану здоров'я, соціального та гігієнічного благополуччя як в нормі, так і при різних патологіях. Діти із затримкою психічного розвитку характеризуються зниженням когнітивних, вербальних, моторних здібностей, а також відхиленнями у функціонуванні різних систем організму. Водночас дітям-сиротам з інтелектуальними порушеннями в цьому контексті приділяється недостатньо уваги. The paper reveals the peculiarities of adaptation of children and adolescents with mental retardation to the conditions of a orphanage. Mental retardation is considered to be one of the most common pathologies of children's mental development. Physical development characteristics are actively used as informative indicators of health, social and hygienic well-being, both in the normal state and in various pathologies. Children with mental retardation are characterized by a decrease in cognitive, verbal, and motor abilities, as well as deviations in the functioning of various body systems. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
dc.subject | школа-інтернат | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | відхилення | uk_UA |
dc.subject | патологія | uk_UA |
dc.subject | mental retardation | uk_UA |
dc.subject | boarding school | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | deviation | uk_UA |
dc.subject | pathology | uk_UA |
dc.title | Адаптація розумово відсталих дітей до умов навчання в умовах школи-інтернату: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Adaptation of mentally retarded children to the conditions of learning in a boarding school: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ферб'як кваліфікаційна.pdf | 793,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.