Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛупак, Р.Л.-
dc.contributor.authorLupak, R.L.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-1830-1800-
dc.contributor.authorНаконечна, Н.В.-
dc.contributor.authorNakonechna, N.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1377-4315-
dc.date.accessioned2024-08-08T11:16:11Z-
dc.date.available2024-08-08T11:16:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8025-
dc.descriptionЛупак Р.Л. Сценарії формування резервів підвищення економічної ефективності підприємств сфери послуг з орієнтацією на інноваційний розвиток / Лупак Руслан Любомирович, Наконечна Наталія Володимирівна // Innovation and Sustainability. 2024. - № 1. - С. 43-49.uk_UA
dc.description.abstractУ статті відмічено пріоритетні завдання та цілі підприємств сфери послуг, вирішення яких вимагає застосування прогресивних підходів і до них віднесено формування резервів. Наголошено, що формування резервів є основним елементом забезпечення економічної ефективності підприємницької діяльності, а особливо важливо коли передбачається посилення інноваційного розвитку. В міру галузевої приналежності сценарії формування резервів підприємств можуть відрізнятися і відповідно потребують ґрунтовного теоретикометодичного та науково-прикладного обґрунтування. Виявлено відсутність універсального підходу до формування резервів підвищення економічної ефективності підприємств сфери послуг, який би одночасно орієнтувався на розвиток інноваційної діяльності. Запропоновано формування резервів підвищення економічної ефективності підприємств сфери послуг з орієнтацією на інноваційний розвиток здійснювати за сценаріями цінової та маркетингової політики. До інструментарію цінової політики віднесено розпродаж, кредитування, дисконтування, беззбитковість, цільові ціни та ін. Натомість у маркетинговій політиці пріоритетне значення надано такому інструментарію, як диверсифікація послуг, брендменеджмент, бенчмаркінг, цифровізація, технологічне співробітництво та ін. The article notes the priority tasks and goals of enterprises in the service sector, the solution of which requires the use of progressive approaches, and the formation of reserves is attributed to them. It is emphasized that the formation of reserves is the main element of ensuring the economic efficiency of entrepreneurial activity, and it is especially important when the strengthening of innovative development is expected. Depending on the industry, the scenarios for the formation of enterprise reserves may differ and, accordingly, require a thorough theoretical-methodical and scientific-applied justification. The absence of a universal approach to the formation of reserves for increasing the economic efficiency of enterprises in the service sector, which would simultaneously focus on the development of innovative activities, was revealed. It is important for enterprises in the service sector to master universal approaches to the formation of reserves, which allow both to ensure economic efficiency, innovative development, and to strengthen the readiness to overcome existential challenges and threats. It is appropriate to follow a structural approach, according to which the allocation of reserves will take place according to clear criteria, according to the principles of balance and rationality. It is suggested that the formation of reserves for increasing the economic efficiency of enterprises in the service sector with an orientation towards innovative development should be carried out according to price and marketing policy scenarios. The tools of price policy include sales, lending, discounting, break-even, high and target prices, etc. Instead, in the marketing policy, priority is given to tools such as diversification of services, brand management, benchmarking, digitalization, technological cooperation, etc.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInnovation and Sustainabilityuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectпідприємство сфери послугuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectрезервиuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectservice enterpriseuk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectreservesuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.titleСценарії формування резервів підвищення економічної ефективності підприємств сфери послуг з орієнтацією на інноваційний розвитокuk_UA
dc.title.alternativeScenarios for the formation of reserves for increasing the economic efficiency of enterprises in the service sector with an orientation towards innovative developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
наконечна.pdf391,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.