Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPazieieva, A.-
dc.contributor.authorSmolinska, O.-
dc.contributor.authorSyniuk, O.-
dc.contributor.authorTurytsya, O.-
dc.contributor.authorЛеськів, Г.З.-
dc.contributor.authorLeskiv, H.Z.-
dc.date.accessioned2024-08-08T13:15:14Z-
dc.date.available2024-08-08T13:15:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2633-352X-
dc.identifier.issn2633-3538-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8027-
dc.descriptionPazieieva A. Modern Economic-Legal Methods of Using Artificial Intelligence in An Educational Company: Information Technology to To Self-Development and Scientific Activity / Anna Pazieieva, Olesia Smolinska, Oksana Syniuk, Olya Turytsya, Halyna Leskiv // International Journal of Religion. - 2024. - Vol. 5. - № 10. - Pp. 1170-1180.uk_UA
dc.description.abstractОсновною метою статті є висвітлення найнебезпечніших загроз штучного інтелекту в освітній компанії та формулювання економічних і правових методів протидії їм. Об'єктом дослідження є ключові інформаційні технології освітньої компанії. Науковим завданням є проведення детального дослідження системи використання інформаційних технологій в освітній компанії та подальше формування найбільш ефективних економічних і правових методів протидії загрозам у цій галузі. Методологія включає методи системного аналізу, теорію графів, парне порівняння та ієрархічний аналіз. У результаті було виявлено низку ключових загроз штучного інтелекту в освітній компанії, сформовано методи протидії їм. Крім того, були визначені ключові заходи протидії. Дослідження має обмеження, оскільки враховує лише обмежену кількість загроз функціонування окремої освітньої компанії. The main goal of the article is to highlight the most dangerous threats of artificial intelligence in an educational company and to formulate economic and legal methods to counter them. The object of the study is the key information technologies of an educational company. The scientific task is to conduct a detailed study of the system for using information technologies in an educational company and the subsequent formation of the most effective economic and legal methods of countering threats in this area. The methodology includes methods of system analysis, graph theory, pairwise comparison and hierarchical analysis. As a result, a number of key threats to artificial intelligence in the educational company were identified, methods to counter them were formed. In addition, key countermeasures were identified. The study has limitations because it takes into account only a limited number of threats of the functioning of an individual educational company.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Religionuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5/10-
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітні компаніїuk_UA
dc.subjectекономіко-правові методиuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjecteducational companiesuk_UA
dc.subjecteconomic and legal methodsuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectpegagogyuk_UA
dc.titleModern Economic-Legal Methods of Using Artificial Intelligence in An Educational Company: Information Technology to To Self-Development and Scientific Activity (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeСучасні економіко-правові методи використання штучного інтелекту в освітній компанії: інформаційні технології для саморозвитку та наукової діяльності (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
леськів.pdf274,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.