Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8205
Назва: | Police training or police education: view on the matter (Web of Science) |
Інші назви: | Поліцейська підготовка або поліцейська освіта: погляд на справу (Web of Science) |
Автори: | Okhrimenko, I. Yevdokimova, O. Shvets, D.V. Швець, Д.В. ORCID ID: 0000-0002-1999-9956 Fediy, O. |
Ключові слова: | police training police education police officer professional competence поліцейська підготовка поліцейська освіта поліцейський професійна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | International Journal of Applied Exercise Physiology |
Серія/номер: | ;9 |
Короткий огляд (реферат): | In any transformational processes taking place in society, the problem of the law enforcement system’s unhindered functioning plays a key role. In the light of recent high-profile events related to the activities of the police and other law enforcement agencies of Ukraine, the issue of the high-quality training of police officers has become extremely important. Different views on the course of police reforming, on the possibility or impossibility of forming a reliable specialist – a police officer in a short time are widely discussed in society. That is why it will be useful to attract the positive experience of foreign countries, which will lead to increased interest in studying trends and dynamics of the police system, finding new, flexible, and effective approaches to ensure certain changes and innovations. The paper presents an analysis of the results of reforming police training systems in foreign countries (USA, Europe, and Asia). The material for the study was the doctrines and views of modern scientists on the models and areas of the police institutes’ improvement; statistics characterizing the results of the reforms. It was determined that in modern psychological and legal practice, there are at least three approaches to assessing the need to increase the level of police officers’ training. It was emphasized that reforming the law enforcement system makes new demands not only on the personality of the police officer but also on the educational conditions of personality formation. It was argued that the content and technology of new police education should be aimed at creating such psychological conditions for the personality development of future professionals, which will ensure the formation of professional competence and actualization of the personal potential of police officers. Particular attention was paid to the consideration of reforms in the structure of the National Police in post-crisis situations. The question of the need to conceptualize the qualification requirements for a police officer and the creation of a modern model of police education was raised. У будь-яких трансформаційних процесах, що відбуваються в суспільстві, проблема безперешкодного функціонування правоохоронної системи відіграє ключову роль. У світлі останніх резонансних подій, пов’язаних з діяльністю міліції та інших правоохоронних органів України, питання якісної підготовки поліцейських набуло надзвичайної актуальності. У суспільстві широко дискутуються різні погляди на хід реформування міліції, на можливість чи неможливість формування надійного фахівця – поліцейського за короткий час. Тому корисним буде залучення позитивного досвіду зарубіжних країн, що призведе до підвищення інтересу до вивчення тенденцій та динаміки поліцейської системи, пошуку нових, гнучких та ефективних підходів для забезпечення певних змін та інновацій. У статті проаналізовано результати реформування систем підготовки поліцейських у зарубіжних країнах (США, Європі та Азії). Матеріалом для дослідження стали доктрини та погляди сучасних науковців на моделі та напрями вдосконалення поліцейських інститутів; статистичні дані, що характеризують результати реформ. Визначено, що в сучасній психолого-правовій практиці існує щонайменше три підходи до оцінки необхідності підвищення рівня підготовки поліцейських. Було наголошено, що реформування правоохоронної системи висуває нові вимоги не лише до особистості поліцейського, а й до освітніх умов формування особистості. Аргументовано, що зміст і технології нової поліцейської освіти мають бути спрямовані на створення таких психологічних умов становлення особистості майбутніх фахівців, які забезпечуватимуть формування професійної компетентності та актуалізацію особистісного потенціалу поліцейських. Окрему увагу було приділено розгляду реформування структури Національної поліції в посткризових ситуаціях. Порушено питання про необхідність концептуалізації кваліфікаційних вимог до поліцейського та створення сучасної моделі поліцейської освіти. |
Опис: | Okhrimenko I. Police training or police education: view on the matter / Ivan Okhrimenko, Olena Yevdokimova, Dmytro Shvets, Nataliya Pakhomova, Olga Fediy // International Journal of Applied Exercise Physiology. - 2020. - Vol. 9. - Pp. 129-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8205 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020 Police Training or Police Education.pdf | 616,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.