Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8319
Назва: | Virtual community of practice for local development: diverse context and partnership for elearning in project management |
Інші назви: | Віртуальна спільнота практики з питань місцевого розвитку: різноманітний контекст і партнерство для електронного навчання з управління проєктами |
Автори: | Katerniak, I. Катерняк, І. ORCID ID: 0000-0002-1794-6543 Strotskyi, R.Ye. Строцький, Р.Є. ORCID ID: 0009-0003-2702-8804 Loboda, V. Лобода, В. ORCID ID: 0000-0001-6091-4232 Mamatova, T. Маматова, Т. ORCID ID: 0000-0003-1844-5377 |
Ключові слова: | knowledge management Virtual Community of Practice (vCoP) eLearning knowledge co-creation partnership project management local development управління знаннями віртуальна спільнота практики (vCoP) електронне навчання спільне створення знань партнерство управління проєктами місцевий розвиток |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві |
Серія/номер: | ;4 |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of this paper is to generate an in-depth and comprehensive understanding of knowledge management processes in the virtual Community of Practice (vCoP) and to propose a framework for organising an eLearning process in project management for local development. The vCoP was created on the web platform for exchanging best practices and learning within a group of professionals with specific experiences and diverse learning needs. For 10 years, the vCoP annually brought together from 600 to 1,000 participants from different regions and organisations who defined problems, learned from the experience of others, took e-courses, worked in the virtual common space on developing project concepts, and prepared together a wide “repertoire” of new knowledge. The paper presents a study of operational processes of knowledge management in the vCoP and is based on primary datasets obtained within the period of 2018-early 2022 in terms of a joint domain, participatory membership and sense of community, knowledge sharing and learning, action, and construction of new knowledge. We present the findings of a study where the hypothesis was a combination of Community of Practice and eLearning into one system in order to quickly comprehend the problem that corresponds to the crisis, find solutions to the problem, and understand the benefits of their implementation while actively communicating with potential customers, and present project concepts to potential stakeholders, partners, and investors in order to mobilise resources. Given the challenges that Ukraine and partner countries are currently overcoming, in the post-war period, the proposed CoP approach based on a web platform can be used for creating public-private partnerships, for ensuring public participation in governance, in particular, for testing the efficiency of the ideas included in strategies and corresponding portfolios of programmes and projects to ensure resilience, revitalisation and development of territories and communities. Мета цього дослідження полягає в тому, щоб отримати глибоке та всебічне розуміння процесів управління знаннями у віртуальній спільноті практики (vCoP) і запропонувати основу для організації процесу електронного навчання з управління проєктами місцевого розвитку. VCoP було створено на вебплатформі для обміну найкращими практиками та для навчання в групі професіоналів із різним досвідом і різноманітними навчальними потребами. Протягом 10 років спільнота vCoP щорічно збирала від 600 до 1000 учасників із різних регіонів та організацій, які визначали проблеми, вивчали досвід інших, проходили електронні курси, працювали у віртуальному спільному просторі над розробкою концепцій проєктів місцевого розвитку й спільно творили широкий «репертуар» нових знань. Стаття представляє дослідження процесів управління знаннями у віртуальній спільноті практики vCoP і ґрунтується на первинних наборах даних, отриманих протягом 2018 – поч. 2022 року з огляду на спільний домен, спільну участь та почуття спільноти, обмін знаннями та навчання, дії та створення нових знань. Ми представляємо результати дослідження, де гіпотезою було поєднання спільноти практики та електронного навчання в одній системі з метою швидкого розуміння проблеми (кризи), пошуку спільних шляхів вирішення проблеми та розуміння переваг їх упровадження, водночас активно спілкуючись із потенційними бенефіціарами й представляючи концепцію проєкту потенційним зацікавленим сторонам, партнерам та інвесторам для мобілізації ресурсів. Ураховуючи виклики, які зараз долають Україна та країни-партнери, у післявоєнний період запропонований підхід ефективного застосування віртуальної спільноти практики може бути використаний для створення державно-приватного партнерства, для забезпечення участі громадськості в управлінні, зокрема для перевірки ефективності ідей, включених до стратегій та відповідних портфелів програм і проєктів для забезпечення стійкості, відродження та розвитку територій і громад. |
Опис: | Katernyak I. Virtual community of practice for local development: diverse context and partnership for elearning in project management / Ihor Katernyak, Ruslan Strotskyy, Viktoriia Loboda, Тetiana Мamatova // Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. - 2023. - № 4. - С. 172-183. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8319 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
строцький.pdf | 348,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.