Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.contributor.authorКазимир, І.-
dc.contributor.authorKazymyr, I.-
dc.date.accessioned2024-11-25T08:18:28Z-
dc.date.available2024-11-25T08:18:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8336-
dc.descriptionКузьо Л. Спільне навчання як шлях до покращення мовленнєвих навичок: інноваційні підходи у вищій освіті / Любов Кузьо, Іванна Казимир // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 78-90.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується використання методу спільного навчання (collaborative learning) як ефективного підходу для покращення навчального процесу, зокрема вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти. Метод спільного навчання підвищує мотивацію студентів, розвиває їхні комунікативні навички та критичне мислення, сприяє інтеграції соціальної взаємодії у навчальний процес. Метод спільного навчання особливо ефективний на заняттях з іноземних мов, адже він сприяє інтерактивному засвоєнню матеріалу через залучення студентів до навчального процесу. Зазначено основні підходи до впровадження цього методу, такі як соціальноконструктивістський, завдання-орієнтований і проблемно-орієнтований підходи. Теоретично обґрунтовано, що метод ґрунтується на конструктивістській теорії, яка підкреслює важливість соціальної взаємодії у навчанні та дозволяє студентам розвивати ключові мовленнєві навички: слухання, читання, письмо та розмову. Виокремлено рекомендації щодо його впровадження. The aim of the article is to study the use of collaborative learning as an effective approach to improving the educational process, in particular, the study of foreign languages in higher education institutions. The collaborative learning method increases students' motivation, develops their communication skills and critical thinking, and promotes the integration of social interaction into the learning process. The method of cooperative learning is particularly effective in foreign language classes, as it promotes interactive learning through the involvement of students in the learning process. The main approaches to the implementation of this method, such as social constructivist, task-oriented and problem-oriented approaches, are outlined. It is theoretically substantiated that the method is based on the constructivist theory, which emphasises the importance of social interaction in learning and allows students to develop key language skills: listening, reading, writing and speaking. Recommendations for its implementation are highlighted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectспільне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмовленнєві здібностіuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectcollaborative learninguk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectlanguage skillsuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.titleСпільне навчання як шлях до покращення мовленнєвих навичок: інноваційні підходи у вищій освітіuk_UA
dc.title.alternativeCollaborative learning as a way to improve of speech skills: innovative approaches in higher education educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024 (9).pdf337,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.