Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8341
Назва: Мовленнєва спрямованість на визначення комунікативного підходу до вивчення іноземних мов
Інші назви: Speech focus on definition communicative approach to learning foreign languages
Автори: Федишин, О.М.
Fedyshyn, O.M.
Ключові слова: комунікативний підхід
самостійно-індивідуальний підхід
технологічний підхід
communicative approach
self-individual approach
technological approach
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): В статті мова йде про методи навчання іноземних мов, які ґрунтуються на гуманістичному підході, допомагають розкрити творчий потенціал здобувачів вищої освіти і сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу. Методика викладання іноземних мов потребує урізноманітнення та оновлення, а саме: залучення різних методів з метою розвитку мовленнєвих і комунікативних навичок здобувачів вищої освіти. В даній статті розглядається три підходи щодо вдосконалення викладання іноземних мов професійного спрямування: комунікативний, самостійно-індивідуальний та технологічний. Всі ці три підходи відіграють важливу роль у вивченні іноземної мови. The article is about methods of teaching foreign languages, which are based on a humanistic approach, help to reveal the creative potential of students of higher education and contribute to the development and self-improvement of the educational and communicative process. Methods of teaching foreign languages needs to be diversified and updated, namely, the use of different methods to in order to develop students' speech and communication skills. In this article discusses three approaches to improving foreign language teaching for professional purposes: communicative, self-directed and technological. All three approaches play an important role in learning a foreign language.
Опис: Федишин О. Мовленнєва спрямованість на визначення комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Оксана Федишин // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2024. - С. 119-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8341
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми 2024 (14).pdf313,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.