Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О.М.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-5996-1330-
dc.contributor.authorШевченко, Н.В.-
dc.contributor.authorShevchenko, N.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-1815-7554-
dc.date.accessioned2025-02-04T07:31:40Z-
dc.date.available2025-02-04T07:31:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2311-844X-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8579-
dc.descriptionМарченко О.М. Ефективні SMM-стратегії та інструменти в управлінні сучасними підприємствами / Марченко Ольга Михайлівна, Шевченко Наталія Володимирівна // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Економічна. - 2024. - № 2. - С. 57-64.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз та узагальнення ефективних практик застосування SMM-стратегій та SMM-інструментів в управлінні передовими підприємствами власниками найдорожчих українських брендів. На основі спостереження за профілями ТОП-50 найдорожчих українських брендів у соціальних мережах та аналізу їхнього контенту визначено ефективні SMM-стратегії, зокрема: мультиплатформість; унікальність та адаптація контенту для кожної соціальної мережі з врахуванням її специфіки; творчі колаборації для просування не тільки з підприємствами суміжних галузей, але й непрямими конкурентами; самостійна модерація, що забезпечує пряму взаємодію з аудиторією; пріоритет органічного просування; інноваційні підходи до SMM-інструментів. Завдяки аналізу контент-маркетингу успішних підприємств як основного інструмента SMM, визначено актуальні тренди формування контенту: якісний візуал; «ідейність», демонстрація соціальної відповідальності; емоційність, автентичність та «не ідеальність»; відмова від шаблонів; використання мемів; заохочення UGC (контенту, створеного користувачами). На основі аналізу експертних досліджень та висновків, визначено актуальні SMM-тренди: використання штучного інтелекту; формат коротких відео та live-контенту; партнерство з мікро- та наноінфлюенсерами; гейміфікація; 3D-дизайн, типографіка та візуальний сторітелінг; інтеграція E-commerce у соціальні мережі; фокус на збереження конфіденційності даних. Зроблено висновок про відслідковування трендів та переймання досвіду успішних підприємств для розроблення та реалізації стратегії маркетингової діяльності у соціальних медіа. Наукова новизна дослідження полягає в узагальненні кращих практик SMM в управлінні сучасними українськими підприємствами. Практичне значення одержаних результатів полягає у впроваджені узагальненого досвіду SMM передових українських брендів в управлінську практику, формулювання рекомендацій на його основі щодо розроблення та застосування SMM-стратегій та інструментів, прийняття маркетингових рішень у діяльності конкретних підприємств. The purpose of the study is to analyze and generalize effective practices of applying SMM strategies and SMM-tools in the management of advanced enterprises – owners of the most expensive Ukrainian brands. On the basis of the observation of the profles of the TOP-50 most expensive Ukrainian brands in social networks and the analysis of their content, there were identifed effective SMM strategies, in particular: multi-platform; uniqueness and adaptation of content for each social network taking into account its specifcs; creative collaborations for promotion not only with enterprises in related industries, but also with indirect competitors; independent moderation, which ensures direct interaction with the audience; priority of organic promotion; innovative approaches to SMM tools. Due to the analysis of content marketing of successful enterprises as the main SMM tool, current trends in content formation were identifed: high-quality visuals; «ideological», demonstration of social responsibility; emotionality, authenticity and «non-ideality»; rejection of templates; use of memes; encouragement of UGC (user-generated content). On the basis of the analysis of expert research and conclusions, the following current SMM trends were identifed: the use of artifcial intelligence; the format of short videos and live content; partnership with micro- and nano-influencers; gamifcation; 3D design, typography and visual storytelling; integration of E-commerce into social networks; focus on maintaining of data confdentiality. The conclusion was made on tracking trends and adopting the experience of successful enterprises to develop and implement a strategy for marketing activities in social media. The scientifc novelty of the study lies in the generalization of the best SMM practices in the management of modern Ukrainian enterprises. The practical signifcance of the obtained results lies in the implementation of the generalized SMM experience of advanced Ukrainian brands into management practice, the formulation of recommendations based on it for the development and application of SMM strategies and tools, making marketing decisions in the activities of specifc enterprises.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;2-
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectSMM-стратегіяuk_UA
dc.subjectSMM-інструментиuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.subjectmarketing in social networksuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectSMM strategyuk_UA
dc.subjectSMM toolsuk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.titleЕфективні SMM-стратегії та інструменти в управлінні сучасними підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeEffective SMM strategies and tools in the management of modern enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf435,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.