Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8597
Назва: | Вплив емоційного інтелекту на формування асертивності особистості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | The influence of emotional intelligence on the formation of assertiveness in personality: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Балачук, М.Р. Balachuk, M.R. |
Ключові слова: | емоційний інтелект асертивність дошкільний вік соціальний розвиток психологічний тренінг розвиток особистості emotional intelligence assertiveness preschool age social development psychological training personal growth |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена вивченню взаємозв’язку між емоційним інтелектом та формуванням асертивної поведінки у дітей дошкільного віку. Проаналізовано ключові аспекти емоційного інтелекту, включаючи здатність розпізнавати, регулювати та використовувати емоції для ефективної взаємодії. Розглянуто значення асертивності як важливого елемента соціального розвитку дитини.Особлива увага приділяється дошкільному віку, оскільки саме в цей період формуються базові соціальні та емоційні навички. У дослідженні запропоновано авторську програму психологічного тренінгу, спрямовану на розвиток емоційного інтелекту та формування асертивної поведінки. Програма включає інтерактивні методики, рольові ігри та вправи, які допомагають дітям краще розуміти себе та інших, висловлювати свої думки та почуття, уникати конфліктів і підтримувати дружні стосунки. Емпіричні результати свідчать про ефективність розробленої програми: у дітей, які брали участь в експерименті, значно підвищилася здатність до самовираження, встановлення особистих меж та конструктивної взаємодії з однолітками. The study focuses on the relationship between emotional intelligence and the formation of assertive behavior in preschool-aged children. Key aspects of emotional intelligence are analyzed, including the ability to recognize, regulate, and utilize emotions for effective interaction. The importance of assertiveness as a vital element of a child’s social development is examined.Special attention is given to the preschool age, as this is a critical period for the formation of basic social and emotional skills. The study proposes an original psychological training program aimed at developing emotional intelligence and fostering assertive behavior. The program includes interactive methods, role-playing games, and exercises designed to help children better understand themselves and others, express their thoughts and feelings, avoid conflicts, and build healthy relationships.Empirical results demonstrate the effectiveness of the proposed program: children who participated in the experiment showed significant improvement in their ability to express themselves, establish personal boundaries, and interact constructively with peers. |
Опис: | Балачук М. Р. Вплив емоційного інтелекту на формування асертивності особистості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Марта Балачук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 90 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8597 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Балачук М, магістр.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.