Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8598
Назва: | Емоційний інтелект особистості як детермінанта її асертивної поведінки: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Emotional intelligence of the individual as a determinant of his assertive behavior: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Гаврилюк, О.Р. Havryliuk, O.R. |
Ключові слова: | інтелект емоційна сфера емоційний інтелект емпатія афіліація асертивна поведінка нервово-психічна стійкість особистість intelligence emotional sphere emotional intelligence empathy affiliation assertive behavior neuropsychiatric stability personality |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | У даній роботі теоретично узагальнено та емпірично досліджено вплив емоційного інтелекту на асертивну поведінку. Проаналізовано наукові джерела щодо впливу емоційного інтелекту на формування асертивної поведінки та розвиток конфліктологічної компетентності у вчителів. Асертивність важлива для успішної діяльності вчителів і пов'язана з такими рисами, як впевненість, емоційна стабільність, рішучість, ініціативність, а також здатність ефективно взаємодіяти в складних ситуаціях. Розвиток асертивності особливо актуальний для вчителів через високий рівень інформаційного навантаження та необхідність вирішення конфліктів, що підвищує стрес. Аналіз стратегій стрес-долання у вчителів із різним рівнем емоційного інтелекту показав, що респонденти добре ідентифікують власні емоції, але мають труднощі з управлінням ними та розумінням емоцій інших. Високий рівень EQ є важливою професійною якістю, тому його розвиток потребує уваги. Розроблено тренінг, спрямований на закріплення асертивної поведінки через розвиток емоційного інтелекту. Основна мета тренінгу – допомогти вчителям ефективно долати стресові ситуації, використовуючи асертивні підходи. This work theoretically summarizes and empirically investigates the influence of emotional intelligence on assertive behavior. Scientific sources on the influence of emotional intelligence on the formation of assertive behavior and the development of conflict competence in teachers are analyzed. Assertiveness is important for the successful work of teachers and is associated with such traits as confidence, emotional stability, determination, initiative, as well as the ability to interact effectively in difficult situations. The development of assertiveness is especially relevant for teachers due to the high level of information load and the need to resolve conflicts, which increases stress. Analysis of stress-coping strategies in teachers with different levels of emotional intelligence showed that respondents identify their own emotions well, but have difficulties managing them and understanding the emotions of others. A high level of EQ is an important professional quality, therefore its development requires attention. A training has been developed aimed at consolidating assertive behavior through the development of emotional intelligence. The main goal of the training is to help teachers effectively overcome stressful situations using assertive approaches. |
Опис: | Гаврилюк О. Емоційний інтелект особистості як детермінанта її асертивної поведінки / Олександр Гаврилюк . - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 64 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8598 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаврилюк_магістерська 2024.pdf | 694,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.