Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8611
Назва: Психологічні особливості адаптації здобувачів вищої освіти до життя в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological features of higher education students' adaptation to life during the war: Qualification work for the master's degree
Автори: Вахута, С.І.
Vakhuta, S.I.
Ключові слова: психологічна адаптація
війна
студенти
мотивація
стресостійкість
соціальна підтримка
кризові ситуації
емоційний інтелект
психічне здоров’я
psychological adaptation
war
students
motivation
resilience
social support
crisis situations
emotional intelligence
mental health
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі магістерської роботи розглянуто теоретичні аспекти психологічної адаптації, зокрема, основні підходи та моделі: біологічний, психоаналітичний, соціально-психологічний, екзистенційний, когнітивний та біхевіористичний. Окрему увагу приділено впливу військових дій на психічне здоров’я особистості та особливостям сприйняття війни сучасною молоддю. Другий розділ присвячено емпіричному дослідженню. Виявлено зв’язки між рівнем мотивації до навчання, соціально-психологічними факторами та адаптацією студентів у кризових умовах. Використано сучасні психодіагностичні методики: тест самодетермінації Дісі–Раяна, тест Мадді на життєстійкість, шкала Бека (BAI) та тест на емоційний інтелект (Н. Голл). Третій розділ містить рекомендації для оптимізації адаптаційних можливостей студентів через посилення психологічної підтримки, розвиток соціальної згуртованості та впровадження спеціальних тренінгових програм у закладах вищої освіти. Отримані результати дозволяють краще зрозуміти психологічні особливості адаптації здобувачів вищої освіти до життя в умовах війни та можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки в освітньому середовищі. The first section of the master's thesis explores theoretical aspects of psychological adaptation, particularly key approaches and models: biological, psychoanalytic, social-psychological, existential, cognitive, and behavioral. Special attention is given to the impact of warfare on mental health and the unique perception of war by modern youth. The second section presents empirical research that identifies the relationships between students' motivation for learning, socio-psychological factors, and their adaptation in crisis conditions. Modern psychodiagnostic tools were used, including the Self-Determination Scale by Deci & Ryan, Maddi's Resilience and Adaptation Scale, the Beck Anxiety Inventory (BAI), and the Emotional Intelligence Test (N. Hall). The third section provides recommendations for optimizing students' adaptive capacities by enhancing psychological support, fostering social cohesion, and implementing specialized training programs in higher education institutions. The findings contribute to understanding the psychological adaptation of higher education students to life during wartime and can be utilized for developing psychological support programs in educational settings.
Опис: Вахута С. Психологічні особливості адаптації здобувачів вищої освіти до життя в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Вахута. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 90 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8611
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
С. Вахута Кваліфікаційна робота.pdf972,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.