Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-6598-3798-
dc.contributor.authorМихаліцька, Н.Я.-
dc.contributor.authorMykhalitska, N.Ya.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-8912-8005-
dc.contributor.authorЯцик, М.Р.-
dc.contributor.authorYatsyk, M.R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-7061-9066-
dc.date.accessioned2025-04-21T07:14:27Z-
dc.date.available2025-04-21T07:14:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8672-
dc.descriptionКопитко М.І. Цифрове лідерство в контексті стратегічного управління організаціями та закладами освіти / Копитко Марта Іванівна, Михаліцька Наталія Ярославівна, Яцик Мар'яна Романівна // Наукові інновації та передові технології. - 2025. - № 1. - С. 190-203.uk_UA
dc.description.abstractСучасний розвиток економіки та системи управління організаціями та закладами освіти зазнав кардинальних змін із практичним застосуванням цифрових технологій. У статті визначено, що цифрове лідерство є ефективним каталізатором змін в стратегічному управлінні організаціями та закладами освіти. Охарактеризовано сучасну парадигму лідерства та встановлено, що цифрові лідери організації та закладу освіти повинні володіти цифровими компетенціями на досить високому рівні, щоб привести їх до успіху. Визначено, що цифрове лідерство необхідно інтегрувати в стратегію управління організацією і закладу освіти. Розглянуто трендові особливості організацій, які активно використовують цифрові технології в управлінській діяльності. Виокремлено ряд переваг, що надають організаціям та закладам освіти використання цифрових технологій лідерами. З'ясовано сучасні цифрові освітні середовища в управлінні закладами освіти. Охарактеризовано переваги використання цифрових інструментів для сучасних організацій, основними з яких є покращена ефективність, розширення глобального доступу, покращений аналіз та прийняття рішень, інновації та гнучкість, зміна способу взаємодії з клієнтами. У статті здійснено теоретичний аналіз підходів щодо трактування цифрового лідерства та зображено його модель. Обґрунтовано необхідність компетентного цифрового лідера в системі управління організаціями та закладами освіти та встановлено, що основним завданням цифрового лідера є здійснити цифрову трансформацію в організації та закладі освіти швидко та гладко. Цифрова трансформація організації неможлива без цифрового лідера. Визначено основні професійні компетенції та навички сучасного цифрового лідера, основними з яких є стратегічне мислення, технологічна грамотність, комунікаційні навички, безпека, адаптивність, навчання та розвиток. The modern development of the economy and the system of management of organizations and educational institutions has undergone dramatic changes following the practical use of digital technologies. The article determines that the digital leadership is an effective catalyst of changes in the strategic management of organizations and educational institutions, characterizes the modern leadership paradigm and proves that digital leaders of organizations and educational institutions must have digital competencies at a sufficiently high level to bring them to success. It is determined that the digital leadership should be integrated into the management strategy of an organization and an educational institution. The author describes trending features of organizations that actively use digital technologies in their management activities and outlines a number of advantages, which the use of digital technologies by leaders provides to organizations and educational institutions. The paper outlines modern digital educational environments in the management of educational institutions and characterizes the main advantages of using digital tools for modern organizations, such as increased efficiency, expanded global access, improved analysis and decision-making process, innovation and flexibility, and a change of the way of interacting with customers. The article carries out a theoretical analysis of approaches to the interpretation of the digital leadership and describes its model. The necessity of having a competent digital leader in the management system of organizations and educational institutions is substantiated. It is established that the main task of a digital leader is to implement digital transformations in an organization or educational institution quickly and smoothly. Digital transformation of an organization is impossible without a digital leader. The author identifies main professional competencies and skills of a modern digital leader, such as strategic thinking, technological literacy, communication skills, safety, adaptability, learning and development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectцифровий лідерuk_UA
dc.subjectцифрове лідерствоuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectdigital leaderuk_UA
dc.subjectdigital leadershipuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.titleЦифрове лідерство в контексті стратегічного управління організаціями та закладами освітиuk_UA
dc.title.alternativeDigital leadership in the context of strategic management of organizations and educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копитко 3.pdf322,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.