Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8689
Назва: | Емоційні стани міжособистісних стосунків у юнацькому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Emotional states of interpersonal relationships in adolescence: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Курило, К.М. Kurylo, K.M. |
Ключові слова: | юнацький вік соціальний розвиток емоції емоційність емоційні стани соціальна роль соціальний статус соціальні зв’язки група adolescence social development emotions emotionality emotional states social role social status social ties group |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню вияву домінуючих емоційних станів у міжособистісній взаємодії у студентської молоді. Адже емоції супроводжують життєдіяльність людини та визначають особливості її ставлення до навколишньої дійсності. Соціальні зв’язки можна розглядати в якості джерела тих емоційних переживань, які виступають основою побудови міжособистісних взаємин. У результаті проведеного дослідження узагальнені і систематизовані наукові уявлення про системоутворювальну функцію емоційності молоді. Розкрито залежність між емоційними станами юнаків та найважливішим компонентом індивідуального мікросередовища – групою однолітків (студентською групою). Доведено, що емоційні прояви у молодих людей визначаються їх статусною позицією. У юнаків з яскраво вираженими лідерськими якостями домінуючою емоцією є радість, відсотковий показник якої збільшується при неформальному спілкуванні з однолітками. Ці студенти відчувають емоційний комфорт при спілкуванні у групі однолітків і навколо них, як показали результати статусного розподілу у колективі, гуртуються інші, у яких також домінуючою емоцією є радість. The master's thesis is devoted to the study of the manifestation of dominant emotional states in interpersonal interaction in student youth. After all, emotions accompany a person's life and determine the peculiarities of his attitude to the surrounding reality. Social ties can be considered as a source of those emotional experiences that serve as the basis for building interpersonal relationships. In addition, the social environment in adolescence contributes to the self-affirmation of the individual, and this, in turn, leads to the emergence of a new attitude towards oneself, an assessment of one's abilities and capabilities, and one's place in the social environment. As a result of the study, scientific ideas about the system-forming function of youth emotionality are generalized and systematized. The dependence between the emotional states of young men and the most important component of the individual microenvironment - a peer group (student group) is revealed. It is proven that emotional manifestations in young people are determined by their status position. In young men with clearly expressed leadership qualities, the dominant emotion is joy, the percentage of which increases during informal communication with peers. These students feel emotional comfort when communicating in a peer group and around them, as shown by the results of the status distribution in the team, others gather, in whom joy is also the dominant emotion. |
Опис: | Курило К. Емоційні стани міжособистісних стосунків у юнацькому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Курило. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 74 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8689 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курило.pdf | 787,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.