Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Н.І.-
dc.contributor.authorMelnychuk, N.I.-
dc.date.accessioned2025-04-29T06:26:40Z-
dc.date.available2025-04-29T06:26:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8690-
dc.descriptionМельничук Н. Психологічний супровід навчального уроку в початкових класах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Наталія Мельничук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 87 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присв’ячена дослідженню вельми важливої проблеми – готовність та адаптації молодших школярів до навчання в школі, та як взаємодія психолог–вчитель–батьки сприятиме позитивній адаптації молодших школярів та успішньому їх навчанню у школі. Особливу значущість у даному контексті набувають знання про психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку та їх вплив на адаптацію молодших школярів до умов навчання у школі. Кваліфікаційна робота носить теоретико- експериментальний характер. Її мета полягає у з‘ясуванні поняття про психологічний супровід, факторів, що впливають на розвиток особистості дитини, і визначенні шляхів корекції поведінки молодших школярів. У результаті проведеного дослідження розширені та поглиблені уявлення про психічний та особистісний розвиток дітей молодшого шкільного віку, як віку інтенсивного формування навчальної діяльності, вивченні ролі психолога у подоланні труднощів адаптаційного періоду та наданні посильної допомоги батькам першокласників. The master's thesis is devoted to the study of a very important problem - the readiness and adaptation of younger schoolchildren to school, and how the interaction of a psychologist-teacher-parent will contribute to the positive adaptation of younger schoolchildren and their successful learning at school. Of particular importance in this context is knowledge about the psychological characteristics of the development of children of primary school age and their influence on the adaptation of younger schoolchildren to the conditions of schooling. The master's thesis is of a theoretical and experimental nature. Its goal is to clarify the concept of psychological support, factors that influence the development of a child's personality, and to determine ways to correct the behavior of younger schoolchildren. As a result of the research, the ideas about the mental and personal development of children of primary school age, as an age of intensive formation of educational activity, the study of the role of a psychologist in overcoming the difficulties of the adaptation period and providing all possible assistance to parents of first-graders were expanded and deepened.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологічний супровідuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectкризи молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectcrises of primary school ageuk_UA
dc.subjectupbringinguk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.titleПсихологічний супровід навчального уроку в початкових класах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological support of the educational lesson in primary grades: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельничук кваліфікаційна.pdf733,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.