Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Д.В.-
dc.contributor.authorShvets, D.V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-1999-9956-
dc.contributor.authorКісіль, З.Р.-
dc.contributor.authorKisil, Z.R.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1405-4547-
dc.contributor.authorКопитко, М.І.-
dc.contributor.authorKopytko, M.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0001-6598-3798-
dc.date.accessioned2025-04-29T12:04:42Z-
dc.date.available2025-04-29T12:04:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8730-
dc.descriptionШвець Д.В. Організація діяльності позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій: управлінсько-психологічні особливості / Швець Дмитро Володимирович, Кісіль Зоряна Романівна, Копитко Марта Іванівна // Успіхи і досягнення у науці. - 2025. - № 3. - С. 690-702.uk_UA
dc.description.abstractУ статті позиціоновано основні завдання позашкільної освіти й висвітлено сутність позашкільних освітніх закладів у контексті їхньої реалізації. Обґрунтовано підходи щодо аналізу власне позашкільних освітніх закладів саме як освітніх організацій. Виокремлено дві групи якостей позашкільних закладів власне як освітніх організацій: організаційно- управлінські та психолого-організаційні. Окреслено адміністрування як важливий компонент у системі діяльності закладів позашкільної освіти та сутність управлінських дій керівника у закладах позашкільної освіти. З’ясовано, що задля успішного діяльності закладів позашкільної освіти вкрай доконечною умовою є власне розширення ділових взаємин керівників закладів позашкільної освіти із репрезентантами територіальної громади, адміністративними й контролюючими органами, батьківською спільністю, педагогічним колективом, іншими закладами, громадськими організаціями, учнями. Зазначено, що сучасне адміністрування освітніми організаціями потребує залучення до управлінських дій власне таких управлінців, котрі не лишень набули професійні знання із теорії управління, але є лідерами в колективах освітніх організацій. Вкрай велике значення у контексті підвищенні продуктивності в адміністрування освітніми організаціями має власне психологічна спроможність менеджерів саме до управління. Так, до психологічних якостей управлінських учинів менеджерів в освітніх організаціях віднесено: мотивацію; учини у командні; партнерська взаємини; наявність емоційного інтелекту та креативного потенціалу; суб’єктивний добробут; психологічне здоров’я; методи та стиль адміністрування. Розкрито сутність й значення організаційної культури в діях позашкільних освітніх закладів. Здійснено аналіз детермінант макро-, мезо- й мікрорівня, котрі чинять вплив на розвій організаційної культури позашкільних освітніх закладів. The article positions the main tasks of out-of-school education and highlights the essence of out-of-school educational institutions in the context of their implementation. Approaches to the analysis of out-of-school educational institutions as educational organizations are substantiated. Two groups of qualities of out-ofschool institutions as educational ones are distinguished organizations: organizational-management and psychological-organizational. Administration is outlined as an important component in the system of activities of out-of-school education institutions and the essence of the manager's managerial skills in out-ofschool education institutions. It was found that for the successful operation of outof- school education institutions, the ultimate condition is the actual expansion of business relations of the heads of the institutions of extracurricular education with representatives of the territorial community, administrative and control bodies, parents' community, teaching staff, other institutions, public organizations, students. It is noted that the modern administration educational organizations need to attract managers who have not only acquired professional knowledge of management theory, but are leaders in teams of educational organizations, to management studies. In the context of increasing productivity in the administration of educational organizations, psychological is extremely important the ability of managers to manage. Thus, the psychological qualities of managerial skills of managers in educational organizations include: motivation; deeds in the command room; partnership relations; presence of emotional intelligence and creative potential; subjective well-being; psychological health; methods and style of administration. The essence and significance of organizational culture in extracurricular educational institutions are revealed. An analysis of macro-, meso-, and micro-level determinants that influence the development of the organizational culture of out-ofschool educational institutions was carried out.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУспіхи і досягнення у науціuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectосвітні організаціїuk_UA
dc.subjectкерівництво закладами позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкерівник закладу позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectпедагог закладу позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectextracurricular educationuk_UA
dc.subjecteducational organizationsuk_UA
dc.subjectmanagement of out-of-school education institutionsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecthead of an afterschool education institutionuk_UA
dc.subjectteacher of an out-of-school education institutionuk_UA
dc.subjectmanagement activityuk_UA
dc.subjectorganizational cultureuk_UA
dc.titleОрганізація діяльності позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій: управлінсько-психологічні особливостіuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of activities of out-of-school educational institutions as educational organizations: management and psychological featuresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець, Копитко.pdf236,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.