Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8816
Назва: Управління маркетинговою комунікаційною політикою організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Management of marketing communication policy of the organization: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Савчак, В.В.
Savchak, V.V.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова комунікаційна політика
інструменти маркетингової комунікаційної політики
канали комунікацій
marketing
marketing communication policy
marketing communication tools
communications channels
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики організацій. Другий розділ містить аналіз управління маркетинговою комунікаційною політикою ДП «Львівстандартметрологія» та рекомендації щодо її удосконалення. The first section of qualification work investigates the theoretical foundations of marketing communication policy of organizations. The second section contains an analysis of the management of marketing communication policy of SE «Lviv Standartmetrologiya» and recommendations for its improvement.
Опис: Савчак В. Управління маркетинговою комунікаційною політикою організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Вікторія Савчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8816
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савчак.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.