Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8840
Назва: Вплив інтерактивного навчання на психічний розвиток особистості молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: The influence of interactive learning on the mental development of the personality of primary school age: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Жданова, О.Г.
Zhdanova, O.H.
Ключові слова: інтерактивне навчання
психічний розвиток
молодші школярі
креативність
увага
психологічні ігри
навчальний процес
interactive learning
mental development
younger schoolchildren
creativity
attention
psychological games
educational process
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена вивченню ролі інтерактивних методів навчання в психічному розвитку дітей початкової школи. У роботі здійснено теоретичний аналіз основних підходів до інтерактивного навчання, а також досліджено вплив таких методів на розвиток когнітивних функцій, емоційної сфери та соціальних навичок молодших школярів. Результати експерименту показали, що інтерактивні методи навчання значно покращують рівень концентрації уваги, сприяють розвитку творчого мислення та знижують рівень тривожності у дітей. Вони створюють комфортне та безпечне середовище для навчання, що дозволяє дітям активно залучатися до навчального процесу, зберігаючи високий рівень мотивації. У роботі зроблено висновок, що інтерактивні методи є ефективним інструментом не лише для покращення навчальних результатів, але й для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Впровадження таких методів у навчальний процес може позитивно вплинути на психічний розвиток учнів, підготувати їх до подальшого навчання та сприяти успішній соціалізації. The qualification work is devoted to the study of the role of interactive teaching methods in the mental development of primary school children. The work carried out a theoretical analysis of the main approaches to interactive teaching, and also investigated the influence of such methods on the development of cognitive functions, emotional sphere and social skills of primary school children. The results of the experiment showed that interactive teaching methods significantly improve the level of concentration of attention, promote the development of creative thinking and reduce the level of anxiety in children. They create a comfortable and safe environment for learning, which allows children to be actively involved in the educational process, maintaining a high level of motivation. The work concludes that interactive methods are an effective tool not only for improving educational results, but also for the harmonious development of the personality of a primary school student. The introduction of such methods into the educational process can positively affect the mental development of students, prepare them for further education and promote successful socialization.
Опис: Жданова О. Вплив інтерактивного навчання на психічний розвиток особистості молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Олена Жданова. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8840
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жданова.pdf619,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.