Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8849
Назва: | Вплив соціальних страхів на переживання самотності у студентів першокурсників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | The influence of social fears on the experience of loneliness in first-year students: Qualification work for the degree of bachelor |
Автори: | Лончинська, А.-М.П. Lonchynska, A.-M.P. |
Ключові слова: | адаптація дезадаптація соціальна адаптація самотність страх соціальні страхи студенти соціальні навички adaptation maladaptation social adaptation loneliness fear social fears students social skills |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена дослідженню феноменів самотності та соціальних страхів у юнацькому віці, що розглядаються як важливі чинники психологічного та соціального функціонування особистості. Розглянуто різні підходи до трактування самотності, включаючи філософські та соціально-психологічні парадигми. Описано комплексний підхід для подолання самотності і розвитку соціальних навичок та психологічної підтримки. За допомогою проведеного емпіричного дослідження виявлено кореляцію між рівнем самотності, соціальною адаптивністю та соціальними страхами. Визначено гендерні відмінності у проявах соціальних страхів та особливості переживання соціальних страхів у студентів та студентів-ВПО. Отримані результати підкреслюють важливість вивчення даних феноменів для розробки ефективних стратегій профілактики та корекції соціальної дезадаптації молоді. The research is devoted to the study of the phenomena of loneliness and social fears in adolescence, which are considered as important factors in the psychological and social functioning of the individual. Various approaches to the interpretation of loneliness are considered, including philosophical and socio-psychological paradigms. A comprehensive approach to overcoming loneliness and the development of social skills and psychological support is described. With the help of the conducted empirical research, a correlation was found between the level of loneliness, social adaptability and social fears. Gender differences in the manifestations of social fears and the features of the experience of social fears in students and internally displaced persons students were determined. The results obtained emphasize the importance of studying these phenomena for the development of effective strategies for the prevention and correction of social maladjustment of youth. |
Опис: | Лончинська А.-М. Психологічні способи маніпулювання масовою свідомістю: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анастасія-Марія Лончинська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 49 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8849 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лончинська А..pdf | 751,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.