Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8852
Назва: Психологічні особливості емоційного вигорання викладачів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Psychological characteristics of emotional burnout in teachers: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Миронов, Р.М.
Myronov, R.M.
Ключові слова: емоційне вигорання
викладачі
професійна діяльність
стрес
психологічні особливості
фактори ризику
захисні фактори
профілактика
стратегії подолання
emotional burnout
teachers
professional activity
stress
psychological characteristics
risk factors
protective factors
prevention
coping strategies
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей емоційного вигорання викладачів. У роботі проведено теоретичний аналіз поняття емоційного вигорання, його симптомів, теорій та моделей, а також факторів, що йому сприяють. Емпіричне дослідження включало аналіз рівня та проявів вигорання серед викладачів, оцінку факторів ризику та захисту. Виявлено, що основними чинниками вигорання є професійний стрес, недостатня соціальна підтримка та низький рівень ресурсів для відновлення. Найчастішими проявами виявилися емоційне виснаження, зниження ентузіазму до роботи та порушення соціальних взаємодій. У значної частини досліджених викладачів зафіксовано високий рівень вигорання. За результатами дослідження розроблено індивідуальні стратегії подолання та рекомендації щодо розвитку професійної мотивації і задоволеності роботою. Розуміння природи емоційного вигорання та його симптомів, факторів ризику і захисту є важливим кроком до профілактики та лікування, що сприяє збереженню професійного і психологічного здоров’я педагогів та підвищенню якості освітнього процесу загалом. This thesis is devoted to the study of the psychological characteristics of emotional burnout among teachers. The work provides a theoretical analysis of the concept of emotional burnout, its symptoms, theories and models, as well as the factors that contribute to it. The empirical study included an analysis of the level and manifestations of burnout among teachers, an assessment of risk and protective factors. It was found that the main factors of burnout are professional stress, insufficient social support, and a low level of resources for recovery. The most common manifestations were emotional exhaustion, decreased enthusiasm for work, and impaired social interactions. A significant proportion of the teachers studied showed high levels of burnout. Based on the results of the study, individual coping strategies and recommendations for developing professional motivation and job satisfaction were developed. Understanding the nature of emotional burnout and its symptoms, risk factors, and protective factors is an important step toward prevention and treatment, which contributes to maintaining the professional and psychological health of teachers and improving the quality of the educational process in general.
Опис: Миронов Р. Психологічні особливості емоційного вигорання викладачів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Руслан Миронов. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 63 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8852
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Миронов Р. анот.pdf606,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.