Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, С.Я.-
dc.contributor.authorPolishchuk, S.Ya.-
dc.date.accessioned2025-06-13T14:14:17Z-
dc.date.available2025-06-13T14:14:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8860-
dc.descriptionПоліщук С. Психологічні особливості самооцінки студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Поліщук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 51 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлено проблему психологічних особливостей самооцінки сучасної студентської молоді. Проаналізовано наукові психологічні дослідження проблеми самооцінки особистості, розглянуто психологічні фактори формування самооцінки студентської молоді. Представлено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки студентської молоді. Встановлено, що студенти загалом мають високу й середню адекватну самооцінку, позитивне загальне задоволення навчанням. Водночас спостерігається тенденція до зміни високої-неадекватної самооцінки на середню-адекватну чи низьку, що може свідчити про правильність самовизначення студентів, адекватне оцінювання власних професійних можливостей, сприяння їх професійному самовдосконаленню в майбутньому. The qualification work highlights the problem of psychological features of self-esteem of modern students. Scientific psychological research on the problem of personal self-esteem is analyzed, psychological factors of formation of self-esteem of students are considered. The results of an empirical study of the psychological features of self-esteem of students are presented. It was established that students in general have high and average adequate self-esteem, positive general satisfaction with learning. At the same time, there is a tendency to change high-inadequate self-esteem to average-adequate or low, which may indicate the correctness of students' self-determination, adequate assessment of their own professional opportunities, and promotion of their professional self-improvement in the future.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectзадоволеність навчальною діяльністюuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectвпевненість у собіuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectself-awarenessuk_UA
dc.subjectsatisfaction with educational activitiesuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectself-confidenceuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості самооцінки студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of self-esteem of students: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук.pdf551,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.