Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавник, М.Р.-
dc.contributor.authorPavnyk, M.R.-
dc.date.accessioned2025-07-02T07:43:34Z-
dc.date.available2025-07-02T07:43:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8927-
dc.descriptionПавник М. Особливості адаптації молодших школярів до умов навчання в школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Маркіян Павник. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 59 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі адаптації молодших школярів до умов навчання в школі. Здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень проблеми адаптації особистості та зокрема, дітей молодшого шкільного віку до умов навчання. Розглянуто психологічні чинники адаптації молодших школярів та особливості проявів шкільної дезадаптації. Емпірично досліджено особливості адаптації молодших школярів до умов навчання в школі. Результати емпіричного дослідження дозволили констатувати, що значна частина молодших школярів мають проблеми соціально-психологічної адаптації до умов навчання у школі, відтак розроблено психокорекційну програму із метою підвищення рівня адаптації молодших школярів до умов навчання. The qualification work is devoted to the problem of adaptation of younger schoolchildren to the conditions of study at school. A theoretical analysis of scientific research on the problem of adaptation of the personality and, in particular, of children of primary school age to the conditions of study was carried out. Psychological factors of adaptation of younger schoolchildren and features of manifestations of school maladaptation were considered. The features of adaptation of younger schoolchildren to the conditions of study at school were empirically investigated. The results of the empirical study allowed us to state that a significant part of younger schoolchildren have problems of socio-psychological adaptation to the conditions of study at school, therefore a psychocorrectional program was developed in order to increase the level of adaptation of younger schoolchildren to the conditions of study.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectшкільна дезадаптаціяuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectпсихологічний клімат у класіuk_UA
dc.subjectконфліктиuk_UA
dc.subjectстрах перевірки знаньuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectschool maladaptationuk_UA
dc.subjectyounger schoolchildrenuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectpsychological climate in the classroomuk_UA
dc.subjectconflictsuk_UA
dc.subjectfear of testing knowledgeuk_UA
dc.subjectprimary school teacheruk_UA
dc.titleОсобливості адаптації молодших школярів до умов навчання в школі: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of adaptation of younger schoolchildren to the conditions of study at school: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павник кваліфікаційна бак 2025.pdf907,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.