Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубернат, В.М.-
dc.contributor.authorHubernat, V.M.-
dc.date.accessioned2025-07-16T06:57:12Z-
dc.date.available2025-07-16T06:57:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8953-
dc.descriptionГубернат В. Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації здобувачів вищої освіти до умов у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Олена Яценко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 58 с.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему поняття та види соціальної адаптації у контексті теоретичних джерел і сучасних досліджень, охарактеризовано особливості соціальної адаптації здобувачів вищої освіти та висвітлено вплив внутрішньоособистісних конфліктів на процес адаптації студентів до освітнього середовища, визначивши їх види, основні причини та наслідки. Емпірично досліджено внутрішньоособистісні конфлікти, які впливають на соціальну адаптацію студентів до умов навчання у закладах вищої освіти. Високий рівень стресу, підвищена тривожність, емоційна нестабільність та труднощі у встановленні міжособистісних контактів свідчать про наявність внутрішніх суперечностей, які можуть ускладнювати інтеграцію студентів у навчальне середовище. The qualification work analyzes the problem of the concept and types of social adaptation in the context of theoretical sources and modern research, characterizes the features of social adaptation of higher education students and highlights the impact of intrapersonal conflicts on the process of students' adaptation to the educational environment, identifying their types, main causes and consequences. Intrapersonal conflicts that affect the social adaptation of students to the conditions of study in higher education institutions are empirically studied. High levels of stress, increased anxiety, emotional instability and difficulties in establishing interpersonal contacts indicate the presence of internal contradictions that can complicate the integration of students into the educational environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectвнутрішньоособистісні конфліктиuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectстресові відчуттяuk_UA
dc.subjectintrapersonal conflictsuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjecthigher education studentsuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.subjectstressful feelingsuk_UA
dc.titleВнутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації здобувачів вищої освіти до умов у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeIntrapersonal conflicts in the process of social adaptation of higher education students to conditions in higher education institutions: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губернат.odt98,2 kBOpenDocument TextПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.