Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8966
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарнавський, Є.Р. | - |
dc.contributor.author | Tarnavskyi, Ye.R. | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-17T07:15:55Z | - |
dc.date.available | 2025-07-17T07:15:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8966 | - |
dc.description | Тарнавський Є.Р. Арттерапевтичний потенціал казкотерапії у дослідженні я-концепції особистості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Тарнавський Євген Романович. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 100 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню артерапевтичного потенціалу казкотерапії як методу дослідження Я-концепції особистості у підлітків. У межах теоретичного аналізу було розглянуто сутність поняття Я-концепції, її структура та ключові складові, зокрема оцінка й Я-образ. Окрема увага приділяється казкотерапії як інноваційному напряму арттерапії, що поєднює образне мислення, емоційне самовираження та символічне відображення внутрішнього світу. У процесі проведення емпіричного дослідження та аналізу отриманих результатів було з’ясовано, що Я-концепція підлітків є складним, багаторівневим психологічним утворенням, що формується під впливом міжособистісної взаємодії, рівня самооцінки, соціальної адаптації, комунікативності та прийняття оцінки з боку оточення. Кореляційний аналіз підтвердив тісну взаємозалежність між складовими Я-концепції, а якісний аналіз проективної техніки дозволив глибше зануритися в унікальний досвід підлітків, виявляючи символічні образи та психологічні теми, пов’язані з пошуком ідентичності, прагненням до незалежності, але не безумовної та безвідповідальної, а такої, що поєднується з внутрішньою зрілістю, усвідомленням особистих меж, подоланням страхів і формуванням позитивного та цілісного образу особистості. Таке поєднання кількісного та якісного аналізу дозволило отримати цілісне уявлення про Я-концепцію підлітків, як динамічну систему, яка реагує на зовнішні впливи та відображає внутрішній емоційно-смисловий світ особистості. Проведене дослідження підкреслює важливість комплексного підходу до вивчення Я-концепції, який враховує як вимірювані показники, так і суб’єктивний досвід, що виявляється через символічні образи, зокрема в межах арттерапевтичної казки. This qualification thesis is dedicated to investigating the arttherapeutic potential of fairy tale therapy as a method for exploring the self-concept in adolescents. The theoretical analysis addresses the essence of the self-concept, its structure, and key components, particularly self-evaluation and self-image. Special emphasis is placed on fairy tale therapy as an innovative branch of art therapy that integrates imaginative thinking, emotional self-expression, and symbolic representation of the inner world. Empirical research and analysis of the results revealed that adolescents’ self-concept is a complex, multi-layered psychological construct shaped by interpersonal interactions, levels of self-esteem, social adaptation, communication skills, and acceptance of evaluation by others. Correlational analysis confirmed the strong interrelations among the components of the self-concept, while qualitative analysis of projective techniques provided deeper insight into adolescents’ unique experiences, revealing symbolic images and psychological themes related to the search for identity and the aspiration for independence - not unconditional or irresponsible, but combined with inner maturity, awareness of personal boundaries, overcoming fears, and the development of a positive and integrated self-image. The integration of quantitative and qualitative methods enabled a comprehensive understanding of adolescents’ self-concept as a dynamic system responsive to external influences and reflective of the inner emotional and meaningful world of the individual. This study highlights the importance of a comprehensive approach to examining the self-concept, taking into account both measurable indicators and subjective experiences manifested through symbolic imagery, particularly within the context of arttherapeutic fairy tale therapy. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція | uk_UA |
dc.subject | казкотерапія | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | самосприйняття | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | арттерапія | uk_UA |
dc.subject | self-concept | uk_UA |
dc.subject | fairy tale therapy | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | self-perception | uk_UA |
dc.subject | adolescent age | uk_UA |
dc.subject | art therapy | uk_UA |
dc.title | Арттерапевтичний потенціал казкотерапії у дослідженні я-концепції особистості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | The art-therapeutic potential of fairy tale therapy in the study of adolescents self-concept: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тарнавський.odt | 16,93 MB | OpenDocument Text | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.