Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубін, С.М.-
dc.contributor.authorDubin, S.M.-
dc.date.accessioned2025-07-28T07:24:27Z-
dc.date.available2025-07-28T07:24:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9015-
dc.descriptionДубін С.М. Психологічні уявлення студентів-психологів щодо працевлаштування в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Соломія Дубін. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 76 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота містить ґрунтовний теоретичний аналіз феномену психологічних уявлень про працевлаштування: окреслено поняття, їхню роль у професійному самовизначенні молоді та виокремлено ключові зовнішні й внутрішні чинники формування – від соціально-економічних викликів війни до рівня мотивації, самооцінки та професійної ідентичності студентів. За допомогою комплексу психодіагностичних методик проведено емпіричне дослідження, в ході якого виявлено, що першокурсники переважно орієнтуються на процес навчання і демонструють вищу емоційну нестійкість, тоді як випускники зорієнтовані на результат і стабільніше оцінюють свої професійні перспективи. На підставі отриманих даних розроблено практичні рекомендації для кар’єрних центрів та психологічних служб закладів вищої освіти щодо підтримки студентів у виборі адаптивних стратегій працевлаштування та зниження тривожності в умовах воєнної нестабільності. The work contains a thorough theoretical analysis of the phenomenon of psychological perceptions of employment: the concepts are outlined, their role in the professional self-determination of young people is highlighted, and key external and internal shaping factors are identified - from the socio-economic challenges of the war to the level of motivation, self-esteem, and professional identity of students. Using a complex of psychodiagnostic It was found that first-year students are mainly oriented towards the learning process and demonstrate higher emotional instability, while graduates are oriented towards the result and more stably assess their professional prospects. Based on the data obtained, practical recommendations were developed for career centers and psychological services of higher education institutions to support students in choosing adaptive employment strategies and reducing anxiety in conditions of military instability.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологічні явленняuk_UA
dc.subjectпрацевлаштуванняuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectмотиваційні установкиuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectуpsychological representationsuk_UA
dc.subjectemploymentuk_UA
dc.subjectpsycology stuhdentsuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectmotivational attitudesuk_UA
dc.subjectlabour marketuk_UA
dc.titleПсихологічні уявлення студентів-психологів щодо працевлаштування в умовах війни: : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological representations of psychology students regarding employment under war conditions: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубін.odt154,13 kBOpenDocument TextПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.