Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Н.В.-
dc.contributor.authorShevchenko, N.V.-
dc.contributor.authorМарченко, О.М.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.M.-
dc.contributor.authorГорбан, І.М.-
dc.contributor.authorHorban, I.M.-
dc.contributor.authorЛеськів, Г.З.-
dc.contributor.authorLeskiv, H.Z.-
dc.contributor.authorВоронка, О.З.-
dc.contributor.authorVoronka, O.Z.-
dc.date.accessioned2025-08-15T05:16:50Z-
dc.date.available2025-08-15T05:16:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9082-
dc.descriptionShevchenko N.V. Directions of profitability management of ukrainian insurance companies in the process of minimising risks and ensuring economic security / Shevchenko N., Marchenko О., Нorban I., Leskiv H., Voronka О. // Polish journal of science. - 2025. - № 85. - С. 25-33.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до визначення поняття «прибуток страхової компанії. Визначено, що рибуток є основним джерелом фінансової стійкості компанії, дозволяє їй розширювати страхові послуги, інвестувати в розвиток та покращувати конкурентні позиції на ринку. Раціональне управління прибутком забезпечує ефективність страхових операцій, мінімізацію ризиків та довгострокову стабільність компанії в умовах мінливого економічного середовища. Досліджено, що функціями прибутку страхових компаній є: фінансова стабільність, резервна, інвестиційна, конкурентна, мотиваційна, розширення ринку, соціальна та інноваційна. До факторів, що впливають на рівень прибутковості страхових компаній можна віднести зовнішні та внутрішні. До зовнішніх належать: економічна ситуація, законодавче регулювання діяльності страхових компаній, конкуренція на ринку, демографічні та соціальні фактори, технологічний розвиток, різні катастрофи, політична ситуація в країні, рівень довіри населення до страхування. До внутрішніх факторів відносять: ефективне управління ризиками, ціноутворення та тарифна політика, якість надання послуг, якість інвестиційної діяльності, рівень операційних витрат; рівень автоматизації та цифрових технологій, маркетингова стратегія, інформаційна відкритість, кваліфікація персоналу, структура страхового портфеля компаній, корпоративна стратегія розвитку. До важливих, стратегічних напрямів підвищення рівня прибутковості українських страхових компаній варто віднести: оптимізація страхових продуктів та адаптація до нових реалій; оптимізація фінансового менеджменту та ризик-менеджменту; автоматизація та цифровизація процесів; оптимізація операційних витрат; покращення маркетингової стратегії та розширення клієнтської бази; налагодження міжнародної співпраці та залучення зовнішніх інвестицій; підвищення довіри клієнтів та репутації компанії. The article considers various approaches to the definition of the concept of ‘profit of an insurance company. It is determined that profit is the main source of financial stability of a company, allowing it to expand insurance services, invest in development and improve its competitive position in the market. Rational profit management ensures the efficiency of insurance operations, minimization of risks and longterm stability of the company in a changing economic environment. The article proves that the functions of profit of insurance companies are: finan-cial stability, reserve, investment, competitive, motivational, market expansion, social and innovative. The factors affecting the level of profitability of insurance companies include external and internal factors. External factors include the economic situation, legislative regulation of insurance companies, competition in the market, demo-graphic and social factors, technological development, various catastrophes, the political situation in the country, and the level of public confidence in insurance. Internal factors include: effective risk management, pricing and tariff policy, quality of services, quality of investment activities, level of operating expenses; level of automation and digital technologies, marketing strategy, information transparency, staff qualifications, structure of the insur-ance portfolio of companies, corporate development strategy. Important strategic areas for increasing the profita-bility of Ukrainian insurance companies include: optimization of insurance products and adaptation to new realities; optimization of financial management and risk management; automation and digitalization of processes; optimization of operating costs; improvement of marketing strategy and expansion of the client base; establishment of international cooperation and attraction of external investments; increase of customer confidence and reputation of the company.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherPolish journal of scienceuk_UA
dc.relation.ispartofseries;85-
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectстрахова компаніяuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectстрахові преміїuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectоптимізація діяльностіuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectinsurance companyuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.subjectinsurance premiumsuk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectoptimization of activitiesuk_UA
dc.titleНапрями управління прибутковістю українських страхових компаній в процесі мінімізації ризиків та забезпеченні економічної безпекиuk_UA
dc.title.alternativeDirections of profitability management of ukrainian insurance companies in the process of minimising risks and ensuring economic securityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко-25-33.pdf473,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.