Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, О.Т.-
dc.contributor.authorBoiko, O.T.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-3163-5004-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:12:34Z-
dc.date.available2025-11-25T11:12:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9190-
dc.descriptionБойко О.Т. Інноваційні методики інклюзивного навчання / Олеся Бойко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 3-8.uk_UA
dc.description.abstractСвіт швидко змінюється, змінюються умови, в яких ми живемо, навчаємося, працюємо, змінюються пріоритети, форми нашого спілкування та взаємодії. З’являються нові виклики, які вимагають швидкої адаптації, критичного та гнучкого мислення, навчання впродовж життя та інноваційних підходів. Сьогодні слово «інклюзія» перестало відображати тільки певне поняття. Інклюзія (від лат. inclusio – «включення») – це підхід, який передбачає залучення всіх людей без винятку до повноцінної участі в суспільному житті. Це нова культура спілкування й співпраці, солідарності та взаємоповаги. Інклюзивна освіта є однією з ключових тенденцій у розвитку сучасної педагогіки та освітньої політики. Її головна мета – забезпечити рівні можливості для навчання всіх здобувачів освіти, незалежно від їхніх фізичних, психічних чи соціальних особливостей. У зв’язку з цим важливим завданням стає вибір і впровадження інноваційних методик та технологій, здатних підвищити ефективність інклюзивного процесу, зробити його гнучким, доступним та адаптивним до потреб кожного здобувача освіти. Інноваційні методики інклюзивного навчання включають: диференціацію освітнього процесу (адаптацію завдань, методів та форм роботи відповідно до індивідуальних можливостей тих, хто навчається. Диференційований підхід дозволяє кожному відчувати успіх і прогрес); методику UDL (Universal Design for Learning – універсальний дизайн навчання) – концепцію створення освітнього середовища з врахуванням різноманітних потреб всіх здобувачів освіти, що передбачає варіативність у навчанні на початковому етапі планування, і виключає необхідність корекції безпосередньо в процесі навчання); методику групової взаємодії; тьюторство (наставництво). Інноваційні методики інклюзивного навчання створюють умови для гармонійного розвитку кожної людини, сприяють підвищенню якості освіти, формуванню толерантного суспільства та забезпеченню рівних можливостей. Ключовим завданням є інтеграція інновацій у повсякденний освітній процес. The world is changing rapidly, so are the conditions in which we live, study, and work, as well as priorities, forms of communication and interaction. New challenges are emerging that require rapid adaptation, critical and flexible thinking, lifelong learning and innovative approaches. Today, the word “inclusion” has ceased to reflect only a certain concept. Inclusion (from Latin inclusio) is an approach that involves engaging all people without exception in full participation in social life. This is a new culture of communication and cooperation, solidarity and mutual respect. Inclusive education is one of the key trends in the development of modern pedagogy and educational policy. The main goal of inclusive education is to provide equal learning opportunities for all students, regardless of their physical, mental or social characteristics. In this regard, an important task is the selection and implementation of innovative methods and technologies that can increase the effectiveness of the inclusive process, making it flexible, accessible, and adaptive to the needs of each learner. Innovative methods of inclusive education include: differentiation of the educational process (adapting tasks, methods, and forms of work according to the individual abilities of learners. The differentiated approach allows everyone to experience success and progress); UDL (Universal Design for Learning) – a concept for creating an educational environment taking into account the diverse needs of all students, it involves variability in learning at the initial planning stage and eliminates the need for correction during the learning process); group interaction methodology; tutoring (mentoring). Innovative methods of inclusive education create conditions for the harmonious development of each person, contribute to improving the quality of education, forming a tolerant society and ensuring equal opportunities. The key task is the integration of innovations into the everyday educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінноваційні методики інклюзивного навчанняuk_UA
dc.subjectдиференціація навчального процесуuk_UA
dc.subjectметодика UDLuk_UA
dc.subjectметодика групової взаємодіїuk_UA
dc.subjectтьюторство (наставництво)uk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectinnovative methods of inclusive learninguk_UA
dc.subjectdifferentiation of the educational processuk_UA
dc.subjectUDL methodologyuk_UA
dc.subjectgroup interaction methodologyuk_UA
dc.subjecttutoring (mentoring)uk_UA
dc.titleІнноваційні методики інклюзивного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeInnovative methods of inclusive educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-3-8.pdf270,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.