Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1302
Назва: Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення
Інші назви: Educational-professional motivation of future teachers as a constituent of their professional becoming
Автори: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Ключові слова: мотивація
мотиви
мотиваційний комплекс особистості
майбутні педагоги
цінності,
ціннісно-смислова сфера
motivation
motives
motivational complex of personality
future teachers
values
value-sensed sphere
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2(2)
Короткий огляд (реферат): Аналізується проблема навчально-професійної мотивації майбутніх педагогів. Визначається психологічний аспект розгляду мотиваційного комплексу особистості через мотивацію навчальної та професійної діяльності. Подано результати дослідження навчальних і професійних мотивів майбутніх педагогів. The problem of educational-professional motivations of future teachers is analysed. The psychological aspect of personality’s motivational complex through the motivation of educational and professional activity is determined. The results of research of educational and professional motives of future teachers are presented.
Опис: Дуб В.Г. Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення / Дуб В.Г., Галян І.М. // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 415-423.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1302
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2(2)-2012dvgyips.pdf342,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.