Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1302
Title: Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення
Other Titles: Educational-professional motivation of future teachers as a constituent of their professional becoming
Authors: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Keywords: мотивація
мотиви
мотиваційний комплекс особистості
майбутні педагоги
цінності,
ціннісно-смислова сфера
motivation
motives
motivational complex of personality
future teachers
values
value-sensed sphere
Issue Date: 2012
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2(2)
Abstract: Аналізується проблема навчально-професійної мотивації майбутніх педагогів. Визначається психологічний аспект розгляду мотиваційного комплексу особистості через мотивацію навчальної та професійної діяльності. Подано результати дослідження навчальних і професійних мотивів майбутніх педагогів. The problem of educational-professional motivations of future teachers is analysed. The psychological aspect of personality’s motivational complex through the motivation of educational and professional activity is determined. The results of research of educational and professional motives of future teachers are presented.
Description: Дуб В.Г. Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення / Дуб В.Г., Галян І.М. // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 415-423.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1302
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2(2)-2012dvgyips.pdf342,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.