Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2362
Title: | Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку: методичні матеріали до практичних занять |
Other Titles: | The planning of communication training activities with children of all ages |
Authors: | Карпенко, Є.В. Karpenko, Ye.V. |
Keywords: | тренінг дошкільний вік молодший шкільний вік підлітковий вік спілкування педагогічна взаємодія тренер група тренінгові вправи фасилітація групова динаміка гра групова дискусія процес-аналіз training preschool age junior school age adolescence communication pedagogical interaction trainer group training exercises facilitation group dynamics game group discussion process-analysis |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка |
Abstract: | Навчально-методичний посібник зорієнтований на професійну підготовку майбутніх психологів та містить перелік тем практичних занять, методичні вказівки до їх проведення, запитання та завдання для самоконтролю, питання для самопідготовки з навчальної дисципліни «Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку», список літератури, додатки. У ньому охарактеризовано: тренінг спілкування як метод групової роботи в практичній психології; психологічні особливості тренінгової групи; принципи роботи психолога-тренера; психологічні основи розробки системи тренінгових занять; загальні методичні основи проведення та процес-аналізу тренінгу; спілкування як важливий чинник розвитку особистості дитини; педагогічні аспекти спілкування у тренінговій групі; специфіку розвитку навичок міжособистісного спілкування в дошкільному віці; тренінг спілкування з дітьми молодшого шкільного віку; тренінг спілкування в підлітковому віці. The study guide is intended to provide professional training to future psychologists and contains a list of practical lessons equipped with methodology guidelines, questions and tasks for self-control, questions for self-study in “The planning of communication training activities with children of all ages”, a list of references, appendixes. It covers the following aspects: communication training as a method of group work in practical psychology; psychological peculiarities of a training group; a psychologist-trainer’s function; psychological basics of training session development; general methodological basics of training delivery and process-analysis; communication as an important factor in a child’s personality development; pedagogical aspects of communication in a training group; the specificity of interpersonal communication skill development at preschool age; communication training with junior schoolchildren; communication training with adolescents. |
Description: | Карпенко Є.В. Організація тренінгу спілкування з дітьми різного віку: методичні матеріали до практичних занять [для фахівців ОКР «Бакалавр» спеціальності 6.030102 «Психологія»] / Є.В. Карпенко. – Дрогобич : Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2016. – 145 с. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2362 |
Appears in Collections: | Інші видання (курси лекцій, методичні рекомендації, словники) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карпенко Є.В. організація тренінгу.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.