Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697
Title: | Educational psychology in teaching efl from a theoretical perspective |
Other Titles: | Освітня психологія у навчанні англійської мови як іноземної в теоретичному ракурсі |
Authors: | Головач, Т.М. Holovach, T.M. |
Keywords: | освітня психологія процес викладання та навчання викладач англійська мова як іноземна educational psychology teaching-learning process teacher |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | У статті на основі аналізу доступних досліджень представлені основні підходи до трактування поняття "освітня психологія". Увага до ролі вчителя у навчальному процесі може бути ефективною у вивченні мови. The article, based on the analysis of available research, presents main approaches to the interpretation of the concept "educational psychology". Attention to the teacher’s role in the teaching process can be effective in learning the language. |
Description: | Головач Т. Educational psychology in teaching efl from a theoretical perspective / Головач Тетяна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 30-35. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-30-35.pdf | 514,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.