Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697
Назва: Educational psychology in teaching efl from a theoretical perspective
Інші назви: Освітня психологія у навчанні англійської мови як іноземної в теоретичному ракурсі
Автори: Головач, Т.М.
Holovach, T.M.
Ключові слова: освітня психологія
процес викладання та навчання
викладач
англійська мова як іноземна
educational psychology
teaching-learning process
teacher
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу доступних досліджень представлені основні підходи до трактування поняття "освітня психологія". Увага до ролі вчителя у навчальному процесі може бути ефективною у вивченні мови. The article, based on the analysis of available research, presents main approaches to the interpretation of the concept "educational psychology". Attention to the teacher’s role in the teaching process can be effective in learning the language.
Опис: Головач Т. Educational psychology in teaching efl from a theoretical perspective / Головач Тетяна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 30-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2697
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-30-35.pdf514,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.