Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2762
Назва: The role of language education in the formation of intercultural communication under conditions of globalization
Інші назви: Роль мовної освіти у формуванні міжкультурної комунікації в умовах глобалізації
Автори: Бондаренко, В.А.
Bondarenko, V.A.
Ключові слова: міжкультурна комунікація
соціокультурна компетентність
міжкультурне навчання
процеси глобалізації
рідна культура
іноземна культура
intercultural communication
sociocultural competence
intercultural education
globalization processes
native culture
foreign culture
Дата публікації: 2019
Видавництво: Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки
Серія/номер: ;2
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається зміст поняття «міжкультурна комунікація», питання формування міжкультурної комунікації в процесі вивчення іноземної мови. Міжкультурна комунікація – це процес взаємозв’язку та взаємодії представників різних громад, під час якого відбувається обмін інформацією, досвідом, духовними цінностями різних типів культур. Вона має справу з розумінням і порозумінням, що означає «розуміти когось» і водночас «бути зрозумілим під час спілкування чужою мовою». Міжкультурну комунікацію варто розглядати як багатофункціональне явище, яке охоплює, по-перше, знання норм і принципів комунікативної поведінки в іншому соціально-культурному середовищі, здатність перетворювати їх на міжкультурні відносини, а по-друге, формування специфічних якостей, емпатію та самооцінку. Мовна освіта вважається фундаментом для формування здатності суб’єктів будувати міжкультурне спілкування на засадах демократії, рівних прав і можливостей. Важливим чинником є здатність особистості до міжкультурної комунікації, діалогу культур, що найчастіше виражається за допомогою мовних засобів. Міжкультурне спілкування передбачає подолання не лише мовного бар’єру, а й культурного, що дуже важливо. Формування міжкультурної комунікації є невідкладним завданням, що зумовлене глобальними процесами. І мовна освіта повинна спрямовуватися на виконання цієї важливої місії. Процес міжкультурної освіти базується на продуктивності взаємодії з іншою культурою та на усвідомленні власної культури, вивченні нових шляхів співіснування та співпраці з іншими культурами. Навчальна діяльність повинна спрямовуватися на більш глибоке, повне вивчення культури носіїв мови, їхнього способу життя, національного характеру й менталітету. Міжкультурне навчання – це двосторонній процес, що вимагає знання іноземної та національної культури. Це допомагає відчувати й розуміти чужу культурну ідентичність, а отже, краще розуміти рідну. Таким чином, міжкультурне навчання визначається як розвиток здатності студентів розпізнавати інші культурні особливості та аналізувати їх, порівнюючи з рідною культурою, для формування здатності до міжкультурної комунікації. The article deals with the content of the concept “intercultural communication”, the issues of formation of intercultural communication in the process of studying a foreign language. Intercultural communication is the process of interconnection and interaction of representatives of different communities, during which there is an exchange of information, experience, spiritual values of different types of cultures. It deals with understanding and comprehension “to understand someone else” and at the same time “to be understandable when communicating a foreign language”. Intercultural communication should be regarded as a multifunctional phenomenon, which includes, frstly, knowledge of norms, principles of communicative behavior in another socio-cultural environment, the ability to convert them into intercultural relations; and secondly, the formation of specifc qualities; empathy and self-esteem. Language education is considered the foundation for the formation of the ability of the subjects to build intercultural cooperation on the principles of democracy, equal rights and opportunities. Intercultural communication involves overcoming not only the language barrier, but also cultural one. Formation of intercultural communication is an urgent task caused by global processes, and language education should be intended to fulfll this important mission. The process of intercultural education is based on the awareness of native culture and the interaction with another culture; the study of new ways of coexistence and cooperation with other cultures. Educational activities should be aimed at a deeper, complete study of the culture of native speakers, their way of life, national character and mentality. Intercultural education is a bilateral process that requires knowledge both of foreign culture and native one. It helps to feel and understand foreign cultural identity. Thus, intercultural education can be defned as the development of a learner’s ability to recognize other cultural features and to analyze them in comparison with native culture for forming the ability of intercultural communication.
Опис: Bondarenko V. A. The role of language education in the formation of intercultural communication under conditions of globalization / V. A. Bondarenko // Науково-виробничий журнал "Держава та регіони". - Серія: Гуманітарні науки. - 2019. - № 2 (57). - С. 32-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2762
ISSN: 1813-341Х
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_2019-сторінки-32-36.pdf2,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.