Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2772
Назва: Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навчальний посібник
Інші назви: Marketing management: situational exercises: a tutorial
Автори: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Подра, О.П.
Podra, O.P.
Леськів, Г.З.
Leskiv, H.Z.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
marketing management
менеджмент
management
маркетинг
marketing
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник призначений для навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» та охоплює всі теми, що передбачені згідно до навчальних планів підготовки здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент». На основі запропонованого навчального посібника здобувачі вищої освіти мають можливість краще засвоїти матеріал, набути практичні навики і вміння із застосування теоретичних знань в процесі виконання конкретних маркетингових завдань, організації та проведенні маркетингових заходів і процедур. Навчальний посібник побудований на основі використання кейсметодів та ситуаційних завдань з врахуванням сучасних напрацювань у галузі маркетингу, потреб суб’єктів господарювання у відповідності до швидкозмінних умов зовнішнього середовища функціонування. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Розраховано на здобувачів вищої освіти, аспірантів, слухачів бізнес-шкіл, викладачів вузів, підприємців і керівників-практиків, які цікавляться проблемами маркетингового менеджменту та його основними концепціями. The manual is intended for educational and methodological support of the discipline «Marketing Management» and covers all topics that are provided in accordance with the curricula of preparation of applicants for the degree of Bachelor of specialty 073 «Management». Based on the proposed textbook (manual), students of higher education establishments are better able to understand and use the material, develop practical skills and implement theoretical knowledge during solwing specific marketing tasks and procedures. The training manual is based on the use of case-based methods and situational tasks, taking into account the current marketing developments, the needs of business entities in accordance with the rapidly changing conditions of the external environment. The presentation of the material is illustrated with ϐigures, tables and diagrams. There is a considerable amount of information and analytical materials with useful statistics, which contributes to a better understanding of the nature of the directions in the marketing activity of enterprises. A number of practical and computational tasks are presented, various situational exercises are suggested. The training manual is designed for students of higher education establishments, graduate students, business school students, university educators, entrepreneurs and practitioners interested in marketing management issues and its basic concepts.
Опис: Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навчальний посібник / Г. Я. Левків, О. П. Подра, Г. З. Леськів, С. М. Гинда. - Львів : ЛьвДУВС, 2019. - 190 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2772
ISBN: 978-617-511-295-3
Розташовується у зібраннях:Підручники. Посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетинговою діяльністю.pdf3,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.