Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2772
Title: Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навчальний посібник
Other Titles: Marketing management: situational exercises: a tutorial
Authors: Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
Подра, О.П.
Podra, O.P.
Леськів, Г.З.
Leskiv, H.Z.
Keywords: маркетинговий менеджмент
marketing management
менеджмент
management
маркетинг
marketing
Issue Date: 2019
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Навчальний посібник призначений для навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» та охоплює всі теми, що передбачені згідно до навчальних планів підготовки здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент». На основі запропонованого навчального посібника здобувачі вищої освіти мають можливість краще засвоїти матеріал, набути практичні навики і вміння із застосування теоретичних знань в процесі виконання конкретних маркетингових завдань, організації та проведенні маркетингових заходів і процедур. Навчальний посібник побудований на основі використання кейсметодів та ситуаційних завдань з врахуванням сучасних напрацювань у галузі маркетингу, потреб суб’єктів господарювання у відповідності до швидкозмінних умов зовнішнього середовища функціонування. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Розраховано на здобувачів вищої освіти, аспірантів, слухачів бізнес-шкіл, викладачів вузів, підприємців і керівників-практиків, які цікавляться проблемами маркетингового менеджменту та його основними концепціями. The manual is intended for educational and methodological support of the discipline «Marketing Management» and covers all topics that are provided in accordance with the curricula of preparation of applicants for the degree of Bachelor of specialty 073 «Management». Based on the proposed textbook (manual), students of higher education establishments are better able to understand and use the material, develop practical skills and implement theoretical knowledge during solwing specific marketing tasks and procedures. The training manual is based on the use of case-based methods and situational tasks, taking into account the current marketing developments, the needs of business entities in accordance with the rapidly changing conditions of the external environment. The presentation of the material is illustrated with ϐigures, tables and diagrams. There is a considerable amount of information and analytical materials with useful statistics, which contributes to a better understanding of the nature of the directions in the marketing activity of enterprises. A number of practical and computational tasks are presented, various situational exercises are suggested. The training manual is designed for students of higher education establishments, graduate students, business school students, university educators, entrepreneurs and practitioners interested in marketing management issues and its basic concepts.
Description: Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навчальний посібник / Г. Я. Левків, О. П. Подра, Г. З. Леськів, С. М. Гинда. - Львів : ЛьвДУВС, 2019. - 190 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2772
ISBN: 978-617-511-295-3
Appears in Collections:Підручники. Посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління маркетинговою діяльністю.pdf3,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.