Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4100
Title: Assessment of the Mechanism for Ensuring the Effectiveness of Marketing Activities
Other Titles: Оцінка механізму забезпечення ефективності маркетингової діяльності
Authors: Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
ORCID ID: 0000-0001-6598-3798
Арестенко, Т.
Arestenko, T.
ORCID ID: 0000-0003-0757-6494
Keywords: маркетинг
підприємства
механізм
оцінка
забезпечення
marketing
enterprises
mechanism
assessment
ensuring
Issue Date: 2021
Publisher: Advances in Economics, Business and Management Research
Series/Report no.: ;170
Abstract: У сучасних економічних умовах перед керівниками, науковцями і практиками постає питання розробки та застосування якісних принципів, підходів, методів конкуренції та новітніх технологій в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств рекламної галузі. Ефективний організаційно-економічний механізм маркетингової діяльності є основою подолання кризових явищ і однією з умов успішного функціонування підприємств рекламної галузі. In modern economic conditions, managers, scientists and practitioners face the question of the development and application of quality principles, approaches, methods of competition and the latest technologies in managing the marketing activities of enterprises in the advertising industry. The organizational and economic mechanism for ensuring the effectiveness of the marketing activities of enterprises in the advertising industry is an element of an integrated management mechanism, which provides for the formation and strengthening of the enterprise's potential through influencing the organizational parameters of the system and the economic elements of the enterprise's production activities. An effective organizational and economic mechanism of marketing activities is the basis for overcoming crisis phenomena and one of the conditions for the successful functioning of enterprises in the advertising industry.
Description: Kopytko M. Assessment of the Mechanism for Ensuring the Effectiveness of Marketing Activities / Marta Kopytko, Tetiana Arestenko // Advances in Economics, Business and Management Research: Proceedings of the International Conference on Economics, Law and Education Research (ELER 2021). - 2021. - Volume 170. - Рр. 19-23.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4100
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cтаття Копитко.pdf232,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.