Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4100
Назва: Assessment of the Mechanism for Ensuring the Effectiveness of Marketing Activities
Інші назви: Оцінка механізму забезпечення ефективності маркетингової діяльності
Автори: Копитко, М.І.
Kopytko, M.I.
ORCID ID: 0000-0001-6598-3798
Арестенко, Т.
Arestenko, T.
ORCID ID: 0000-0003-0757-6494
Ключові слова: маркетинг
підприємства
механізм
оцінка
забезпечення
marketing
enterprises
mechanism
assessment
ensuring
Дата публікації: 2021
Видавництво: Advances in Economics, Business and Management Research
Серія/номер: ;170
Короткий огляд (реферат): У сучасних економічних умовах перед керівниками, науковцями і практиками постає питання розробки та застосування якісних принципів, підходів, методів конкуренції та новітніх технологій в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств рекламної галузі. Ефективний організаційно-економічний механізм маркетингової діяльності є основою подолання кризових явищ і однією з умов успішного функціонування підприємств рекламної галузі. In modern economic conditions, managers, scientists and practitioners face the question of the development and application of quality principles, approaches, methods of competition and the latest technologies in managing the marketing activities of enterprises in the advertising industry. The organizational and economic mechanism for ensuring the effectiveness of the marketing activities of enterprises in the advertising industry is an element of an integrated management mechanism, which provides for the formation and strengthening of the enterprise's potential through influencing the organizational parameters of the system and the economic elements of the enterprise's production activities. An effective organizational and economic mechanism of marketing activities is the basis for overcoming crisis phenomena and one of the conditions for the successful functioning of enterprises in the advertising industry.
Опис: Kopytko M. Assessment of the Mechanism for Ensuring the Effectiveness of Marketing Activities / Marta Kopytko, Tetiana Arestenko // Advances in Economics, Business and Management Research: Proceedings of the International Conference on Economics, Law and Education Research (ELER 2021). - 2021. - Volume 170. - Рр. 19-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4100
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтаття Копитко.pdf232,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.