Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4173
Назва: Творчі методи навчання іноземної мови та їх застосування
Інші назви: Creative methods of foreing language teaching and their application
Автори: Рій, М.М.
Rii, M.M.
Ключові слова: креативні методи навчання
метод мозкового штурму
метод читання зигзагом
метод обмін думками
метод інверсії
креативне навчання іноземної мови
creative methods of teaching
brainstorming method
zigzag reading method
exchange of ideas method
inversion method
creative foreign language teaching
Дата публікації: 2021
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто найоптимальніші методи навчання іноземних мов. Представлено інформацію про кожний метод навчання. Ця стаття має на меті обговорити всі проблеми, з якими стикаються викладачі під час викладання іноземної мови. Раціональне та вмотивоване використання методів навчання на заняттях іноземної мови вимагає креативного підходу з боку викладача, адже «педагогіка є наукою і мистецтвом одночасно, тому і підхід до вибору методів навчання має ґрунтуватися на творчості педагога». Найважливіше у вивченні іноземної мови – це практика спілкування, а не теорія граматики. Кожен викладач повинен володіти своїми секретами та навичками викладання. Адже найголовніше – знайти правильний підхід до проблеми, який максимально розкриє та подолає всі труднощі. Вивчаючи словниковий запас, учні стикаються з низкою об’єктивних труднощів. Завдання викладачів вищих навчальних закладів – підготувати студентів до подолання цих труднощів. Для цього необхідно розуміти причини проблем у молодших школярів і знати, як їх подолати. При відборі сучасних методів навчання необхідно врахувати наступні критерії, відповідно до яких використані методи повинні: – створювати атмосферу, в якій студент почуває себе вільно і комфортно, стимулювати його інтереси, розвивати бажання практичного вживання іноземної мови; – заохочувати студента в цілому, зачіпаючи його емоції, почуття, тощо; – стимулювати його мовні, когнітивні і творчі здібності; – активізувати студента, роблячи його головною діючою персоною в навчальному процесі, активно взаємодіючою з другими учасниками цього процесу; – створювати ситуації, в яких викладач не є центральною фігурою, тобто, студент повинен усвідомити, що вивчення іноземної мови пов’язано з його особистістю і інтересами, а не з прийомами і засобами навчання використані викладачем; – навчити студента працювати над мовою самостійно на рівні його фізичних, інтелектуальних і емоційних можливостей – одночасно забезпечити диференціацію і індивідуалізацію навчального процесу; – передбачити різні роботи в аудиторії: індивідуальну, групову, колективну, в певній мірі, стимулюючи активність студентів, їх самостійність, творчість. The article considers the best methods of teaching foreign languages. Information about each teaching method is presented. This article aims to discuss all the problems faced by teachers in teaching foreign language. Rational and motivated use of teaching methods in foreign language classes requires a creative approach by the teacher, because «pedagogy is a science and art at the same time, so the approach to the choice of teaching methods should be based on the creativity of the teacher». The most important thing in learning a foreign language is the practice of communication, not the theory of grammar. Every teacher must have their own secrets and teaching skills. After all, the most important thing is to find the right approach to the problem, which will reveal and overcome all difficulties as much as possible. While learning vocabulary, students face a number of objective difficulties. The task of higher education teachers is to prepare students to overcome these difficulties. To do this, it is necessary to understand the causes of problems in younger students and know how to overcome them. When selecting modern teaching methods, the following criteria must be taken into account, according to which the methods used must: – to create an atmosphere in which the student feels free and comfortable, to stimulate his interests, to develop the desire for practical use of a foreign language; encourage the student as a whole, affecting his emotions, feelings, etc .; – to stimulate his language, cognitive and creative abilities; – to activate the student, making him the main actor in the learning process, actively interacting with other participants in this process; – create situations in which the teacher is not a central figure, that is, the student must realize that learning a foreign language is related to his personality and interests, and not to the techniques and teaching aids used by the teacher; – to teach the student to work on the language independently at the level of his physical, intellectual and emotional abilities – at the same time to provide differentiation and individualization of the educational process; – to provide different works in the audience: individual, group, collective, to some extent, stimulating the activity of students, their independence, creativity.
Опис: Рій М. Творчі методи навчання іноземної мови та їх застосування / Мирослава Рій // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей : збірник наукових статей / укладач: І. Ю. Сковронська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. - 136 c. - С. 105-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4173
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_інозем-23-11-2021 (15).pdf360,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.