Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрушка, А.О.-
dc.contributor.authorHrushka, A.O.-
dc.date.accessioned2022-05-23T06:45:10Z-
dc.date.available2022-05-23T06:45:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4521-
dc.descriptionГрушка А. Психологічні особливості формування у молодших школярів здатності до емпатії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Антон Грушка. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 143 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена опису психологічних особливостей формування у молодших школярів здатності до емпатії. Доведено, що проблема емпатії – одна з найскладніших у психологічній науці. Невловимість цього феномена для дослідників підтверджує розмаїття у визначеннях його суті, механізмів, функцій, ролі емпатії в моральному розвитку особистості, просоціальній поведінці, альтруїзмі тощо. Накопичений матеріал вимагає певної систематизації, узагальнень і доповнень. Без теорії емпатії неможливо розвивати теорії особистості, міжособистісних відносин, зрозуміти сутність людини як суспільної істоти, суб’єкта, який самодетермінується, та трансцендентної індивідуальності. Теорія емпатії допоможе у вирішенні складного завдання психології, яке полягає, на думку багатьох вчених, не стільки в описі суб’єктивної реальності внутрішнього світу людини, скільки в дослідженні і розумінні зв’язків між цим світом та зовнішнім світом існування особистості, що утворюють у сукупності її цілісний життєвий світ. У кваліфікаційній позиціоновано, що молодший шкільний вік не тільки є сензитивним для формування навчальної діяльності, але є дуже важливим етапом у соціальному розвитку дитини, у становленні її зв’язків з оточуючими людьми за межами родинних стосунків. Прийняття нової соціальної ролі школяра, готовність відповідати очікуванням інших, здатність будувати власну поведінку відповідно до зразків, а також формування власних очікувань щодо поведінки інших людей роблять дітей цього віку сензитивними до виховання у них емпатійних можливостей. Створення умов емпатійної взаємодії серед школярів та між вчителем і школярами стає значущим фактором позитивної соціальної ситуації розвитку дитини молодшого шкільного віку. Qualification work is devoted to the description of psychological features of formation of ability of empathy at younger schoolboys. It is proved that the problem of empathy is one of the most difficult in psychological science. The elusiveness of this phenomenon for researchers confirms the diversity in the definitions of its essence, mechanisms, functions, the role of empathy in the moral development of the individual, prosocial behavior, altruism and more. Accumulated material requires some systematization, generalizations and additions. Without the theory of empathy, it is impossible to develop theories of personality, interpersonal relationships, understanding the essence of man as a social being, a self-determining subject, and a transcendent individual. The theory of empathy will help solve the complex problem of psychology, which, according to many scientists, is not so much in describing the subjective reality of the inner world, but in researching and understanding the relationship between this world and the outside world. her whole life world. The qualification states that the primary school age is not only sensitive to the formation of educational activities, but is a very important stage in the social development of the child, in the formation of its relationships with others outside family relationships. Accepting a new social role of the student, willingness to meet the expectations of others, the ability to build their own behavior according to patterns, as well as forming their own expectations about the behavior of others make children of this age sensitive to empathic opportunities. Creating conditions for empathic interaction among students and between teachers and students becomes a significant factor in the positive social situation of primary school development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectздатністьuk_UA
dc.subjectсенситивністьuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectabilityuk_UA
dc.subjectsensitivityuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості формування у молодших школярів здатності до емпатії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of the formation of the ability of empathy in younger students: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грушка Антон Олегович. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.