Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенюк, Т.Ф.-
dc.contributor.authorKarpeniuk, T.F.-
dc.date.accessioned2022-05-23T11:33:47Z-
dc.date.available2022-05-23T11:33:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4527-
dc.descriptionКарпенюк Т. Психологічний аналіз маніпулятивної поведінки у юнаків та дівчат у процесі навчальної діяльності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Карпенюк. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 94 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена психологічному аналізу маніпулятивної поведінки юнаків та дівчат під час навчання. Завданням роботи було дослідити, чи існує маніпуляція в освітньому середовищі, особливо чи використовують студенти маніпулятивні техніки. Обрано площину викладач-студент, і на основі опитувань виявлено маніпулятивні здібності з боку студентів. У даній кваліфікаційній роботі встановлено, що не є маніпуляторами ті позитивні типи міжособистісної взаємодії, які припускалися – це доброзичливий та альтруїстичний. Наявні маніпулятивні типи взаємодії, зокрема, агресивний, егоїстичний та авторитарний, при чому агресивний та авторитарний типи взаємодії – у більшій мірі, а егоїстичний – меншою мірою. Результати роботи можуть бути використані при розробці тренінгів з комунікації, при вивченні дисциплін «Психологія переговорів та спілкування», «Психологія ННС та фасилітації». Qualification work is devoted to the psychological analysis of manipulative behavior of boys and girls during training. The aim of the study was to investigate whether there is manipulation in the educational environment, especially whether students use manipulative techniques. The teacher-student plane was chosen, and on the basis of surveys manipulative abilities on the part of students were revealed. In this qualification work it is established that the positive types of interpersonal interaction that were assumed are not manipulators - they are friendly and altruistic. There are manipulative types of interaction, in particular, aggressive, selfish and authoritarian, with aggressive and authoritarian types of interaction - to a greater extent, and selfish - to a lesser extent. The results of the work can be used in the development of training in communication, in the study of disciplines "Psychology of negotiation and communication", "Psychology of NNS and facilitation".uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectтипи взаємодіїuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectmanipulationuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjecttypes of interactionuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз маніпулятивної поведінки у юнаків та дівчат у процесі навчальної діяльності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological analysis of manipulative behavior in boys and girls in the learning process: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенюк Тетяна Федорівна. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.