Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4527
Title: Психологічний аналіз маніпулятивної поведінки у юнаків та дівчат у процесі навчальної діяльності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Other Titles: Psychological analysis of manipulative behavior in boys and girls in the learning process: Qualification work for the master's degree
Authors: Карпенюк, Т.Ф.
Karpeniuk, T.F.
Keywords: маніпуляція
поведінка
юнацький вік
типи взаємодії
освітнє середовище
навчання
manipulation
behavior
adolescence
types of interaction
educational environment
learning
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена психологічному аналізу маніпулятивної поведінки юнаків та дівчат під час навчання. Завданням роботи було дослідити, чи існує маніпуляція в освітньому середовищі, особливо чи використовують студенти маніпулятивні техніки. Обрано площину викладач-студент, і на основі опитувань виявлено маніпулятивні здібності з боку студентів. У даній кваліфікаційній роботі встановлено, що не є маніпуляторами ті позитивні типи міжособистісної взаємодії, які припускалися – це доброзичливий та альтруїстичний. Наявні маніпулятивні типи взаємодії, зокрема, агресивний, егоїстичний та авторитарний, при чому агресивний та авторитарний типи взаємодії – у більшій мірі, а егоїстичний – меншою мірою. Результати роботи можуть бути використані при розробці тренінгів з комунікації, при вивченні дисциплін «Психологія переговорів та спілкування», «Психологія ННС та фасилітації». Qualification work is devoted to the psychological analysis of manipulative behavior of boys and girls during training. The aim of the study was to investigate whether there is manipulation in the educational environment, especially whether students use manipulative techniques. The teacher-student plane was chosen, and on the basis of surveys manipulative abilities on the part of students were revealed. In this qualification work it is established that the positive types of interpersonal interaction that were assumed are not manipulators - they are friendly and altruistic. There are manipulative types of interaction, in particular, aggressive, selfish and authoritarian, with aggressive and authoritarian types of interaction - to a greater extent, and selfish - to a lesser extent. The results of the work can be used in the development of training in communication, in the study of disciplines "Psychology of negotiation and communication", "Psychology of NNS and facilitation".
Description: Карпенюк Т. Психологічний аналіз маніпулятивної поведінки у юнаків та дівчат у процесі навчальної діяльності: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Тетяна Карпенюк. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 94 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4527
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.