Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4528
Назва: Динаміка становлення професійної ідентичності студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Dynamics of formation of professional identity of students-psychologists: Qualification work for the master's degree
Автори: Колісник, Р.Я.
Kolisnyk, R.Ya.
Ключові слова: ідентичність
професія
становлення
студенти-психологи
криза становлення
identity
profession
formation
students-psychologists
crisis of formation
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена опису становлення професійної ідентичності студентів-психологів. Доведено, що професійна ідентичність студентів-майбутніх психологів складається з трьох структурних елементів, які тісно між собою взаємопов’язані, зокрема, це поведінковий, емоційно-оцінний та когнітивний компоненти. Професійна ідентичність в частині когнітивного компоненту представлена сумарними уявленнями щодо себе самого та власну спеціальність майбутнього, і це формує образ Я та себе у професії. Професійна ідентичність в частині емоційно-оцінного компоненту сформована з самооцінки та ставлення здобувача вищої освіти до майбутнього фаху. Професійна ідентичність в частині поведінкового компоненту показана деяким рівнем усвідомленості життя, можливістю формулювати цілі, активністю здобувачів вищої освіти щодо членства у професійній спільноті через освоєння професійних ідей, зразків поведінки, цінностей, норм. Емпіричне дослідження демонструє динаміку формування професійної ідентичності здобувачів вищої освіти-майбутніх психологів під час навчання як поступове формування відповідних структурних складових. А також показано деякі кризові моменти щодо ідентичності здобувачів третього курсу, які імовірно спричинені деяким розчаруванням щодо вибору фаху, невідповідністю уявлень та очікувань відносно професії та реаліями її засвоєння. The qualification work is devoted to the description of the formation of the professional identity of students-psychologists. It is proved that the professional identity of students-future psychologists consists of three structural elements that are closely interrelated, in particular, these are behavioral, emotional and cognitive components. Professional identity in terms of the cognitive component is represented by summary ideas about oneself and one's own specialty of the future, and this forms the image of oneself and oneself in the profession. Professional identity in terms of emotional and evaluative component is formed from self-esteem and the attitude of the applicant to the future profession. Professional identity in terms of the behavioral component is shown by a certain level of awareness of life, the ability to formulate goals, the activity of graduates in membership in the professional community through the development of professional ideas, patterns of behavior, values, norms. Empirical research demonstrates the dynamics of the formation of professional identity of higher education seekers-future psychologists during their studies as a gradual formation of the relevant structural components. It also shows some crisis moments regarding the identity of third-year applicants, which are probably caused by some frustration with the choice of profession, inconsistency of ideas and expectations about the profession and the realities of its development.
Опис: Колісник Р. Динаміка становлення професійної ідентичності студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Роксолана Колісник. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 79 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4528
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.