Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4530
Назва: Аксіологічні чинники психологічного благополуччя студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Axiological factors of psychological well-being of young students: Qualification work for the master's degree
Автори: Лазорчик, Х.А.
Lazorchyk, Kh.A.
Ключові слова: психологічне благополуччя
ціннісні орієнтації
цінність
студентська молодь
особистість
psychological well-being
value orientations
value
young students
personality
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричній верифікації аксіологічних чинників психологічного благополуччя здобувачів вищої освіти. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу аксіологічних чинників психологічного благополуччя. Тут розкривається зміст та взаємозв’язок таких базових понять як «цінність», «ціннісні орієнтації» та «психологічне благополуччя особистості». Зазначається, що психологічне благополуччя опосередковано пов’язане з системою ціннісних орієнтацій, які визначають актуальні потреби особистості, а ступінь задоволення цих потреб впливає на якість життя людини, її внутрішнє відчуття комфорту та благополуччя. У другому розділі розкриваються результати емпіричного дослідження, для обробки яких було застосовано описову математичну статистику, кореляційний аналіз, за К. Пірсоном та регресійний аналіз. З’ясовано, що: 1) домінуючими ціннісними орієнтаціями у групі досліджуваних є універсалізм, безпека та влада; 2) обернено-пропорційний зв’язок між психологічним благополуччям та владою, а також прямі кореляційні зв'язки між задоволеністю основних життєвих потреб та особистісним ростом, самоприйняттям і традиціями; 3) предиктором психологічного благополуччя є задоволеність основних життєвих потреб, тоді як ціннісні орієнтації не є предикторами психологічного благополуччя. The master's thesis provides a theoretical analysis and an empirical verification of axiological factors of psychological well-being of university and college students. The first section provides a theoretical analysis of axiological factors of the psychological well-being. It demonstrates the meaning and relationship of such basic concepts as "value", "value orientations" and "psychological well-being of an individual". It is noted that the psychological well-being is indirectly related to the system of value orientations that determine the current needs of the individual, and the degree of satisfaction of these needs affects the quality of the person’s life, their inner sense of comfort and well-being. The second section reveals the results of empirical research, processed by using descriptive mathematical statistics, K. Pearson’s correlation analysis and the regressive analysis. It has been found that: 1) the dominant value orientations of the surveyed group include universalism, security and power; 2) inversely proportional relationship between psychological well-being and power, as well as direct correlations between the satisfaction of the basic vital needs and personal growth, self-acceptance and traditions; 3) the predictor of psychological well-being is the satisfaction of basic life needs, while value orientations are not predictors of psychological well-being.
Опис: Лазорчик Х. Аксіологічні чинники психологічного благополуччя студентської молоді: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Лазорчик. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 100 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4530
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.