Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірик, Ю.В.-
dc.contributor.authorMiryk, Yu.V.-
dc.date.accessioned2022-05-23T12:20:42Z-
dc.date.available2022-05-23T12:20:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4535-
dc.descriptionМірик Ю. Психологічні особливості емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Юліана Мірик. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 75 с.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено теоретичні аспекти емоційного інтелекту у психолого-педагогічних розвідках вітчизняних і зарубіжних вчених. Окреслено сутнісні характеристики, поняття й структуру емоційного інтелекту. Виокремлено особливості емоційного інтелекту першої і другої фази раннього дорослого віку. Охарактеризовано становлення та розвиток EQ у періоді 20-40 років. Виокремлено причини формування високого, середнього та низького рівнів емоційного інтелекту та їх вплив на становлення людини як особистості, досягнення кар’єрного росту, створення сім’ї, розвиток комунікативних навичок у суспільстві. Здійснено емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості. Представлено аналіз й опис отриманих даних емпіричного дослідження. За результатами теоретичного аналізу емоційний інтелект – феномен, який є невід’ємною частиною розвитку людини в онтогенезі. Його рівень має прямий вплив на формування людини як особистості, її реалізацію, соціалізацію, емоційне та професійне зростання. Theoretical aspects of emotional intelligence in psychological and pedagogical research of domestic and foreign scientists are highlighted. The essential characteristics, concepts and structure of emotional intelligence are outlined. Features of emotional intelligence of the first and second phases of early adulthood are singled out. The formation and development of EQ in the period of 20-40 years is characterized. The reasons for the formation of high, medium, and low levels of emotional intelligence and their impact on the formation of a person as a person, achieving career growth, starting a family, the development of communication skills in society. An empirical study of the psychological features of emotional intelligence in early adulthood. The analysis and the description of the received data of empirical research are presented. According to theoretical analysis, emotional intelligence is a phenomenon that is an integral part of human development in ontogenesis. Its level has a direct impact on the formation of man as a person, his realization, socialization, emotional and professional growth.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectстановленняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрання дорослістьuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectearly adulthooduk_UA
dc.subjectself-awarenessuk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.titleПсихологічні особливості емоційного інтелекту на етапі ранньої дорослості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of emotional intelligence at the stage of early adulthood: Qualification work for the master's degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мірик Юліана Валеріївна. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.